آیفون 15 پرو مکس باریک‌ترین حاشیه دور نمایشگر در در مدل‌های آیفون تاکنون را خواهد داشت

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe که از قضا نسبت به ضخامت حواشی اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند وسواس زیادی دارد؛ طی گزارشی اعلام کرده که آیفون 15 پرو مکس اپل رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت خواهد رساند.

ظاهرا حواشی مشکی‌رنگ اطراف نمایشگر پرچمدار آینده اپل تنها 1.55 میلی‌متر ضخامت خواهند داشت که در مقایسه با ضخامت 2.17 میلی‌متری حواشی اطراف نمایشگر آیفون 14 پرو مکس به میزان قابل‌توجهی باریک‌تر هستند. در حال حاضر شیائومی 13 با حواشی 1.81 میلی‌متری اطراف نمایشگر خود در این حوزه رکورددار است. برای مقایسه جالب است بدانید که ضخامت حواشی اطراف نمایشگر گلکسی S22 و گلکسی S23 حدودا معادل با 1.95 میلی‌متر است.

پنل‌های شیشه‌ای سری آیفون 15 طی ویدیویی که چند هفته قبل منتشر شد؛ به معرض نمایش گذاشته شدند. فردی که پنل‌ها را در اختیار دارد؛ ادعا می‌کند که حواشی اطراف نمایشگر در مدل‌های پرو نسبت به مدل‌های معمولی باریک‌تر خواهند بود (اما این موضوع نسبی بوده و در نتیجه مدل‌های غیر پرو نیز احتمالا از نمایشگرهایی با حواشی باریک‌تر بهره خواهند برد).

در این میان مدل پرو مکس تنها نخواهد بود؛ چرا که بر اساس رندرهای CAD لو رفته، آیفون 15 پرو نیز از نمایشگر با حواشی باریک‌تر استفاده خواهد کرد. این 2 گوشی از طراحی موسوم به داینامیک آیلند همراه با حفره‌های دایروی و بیضی‌شکل در مرکز نمایشگر بهره خواهند برد.

پیش از این رندرهای مربوط به آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز در فضای آنلاین لو رفته است. این دستگاه‌ها نیز دارای طراحی داینامیک آیلند خواهند بود؛ اما مشخصه پروموشن در انحصار مدل‌های پرو باقی خواهد ماند. این موضوع بدان معناست که مدل‌های غیر پرو کماکان مجهز به نمایشگرهای 60 هرتزی خواهند بود.

پورت USB-C یکی دیگر از تغییرات عمده در سری آیفون 15 محسوب می‌شود. با نزدیک شدن به اواخر سال 2023 شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت‌ها خواهیم بود.

پنل‌های شیشه‌ای سری آیفون 15 دارای حواشی باریک‌تری خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH