نمونه عکس‌های ثبت شده با دوربین پرچمدار اوپو را ببینید؛ مدعی جدید بهترین دوربین گوشی در جهان

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe تعدادی از عکس‌های ثبت شده با دوربین گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 6 پرو را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

همچنین وی در رابطه با دلایل کیفیت بسیار بالای عکسی که با لنز تله‌فوتو اوپو فایند ایکس 6 پرو در تاریکی شب به ثبت رسیده است؛ توضیحاتی را ارائه نموده است.

دلیل به‌کارگیری چنین لنز تله‌فوتو قدرتمندی در گوشی اوپو فایند ایکس 6 پرو این است که گجت مورد اشاره از سنسور دوربین اصلی وان‌پلاس 11 (حسگر IMX890 سونی با فرمت اپتیکی 1/1.56 اینچی) برای ماژول‌ تله‌فوتو با بزرگنمایی 3 برابری و دوربین فوق‌عریض خود استفاده می‌کند. این موضوع بدان معناست که هر 3 دوربین گوشی از عملکردی همتراز با مدل‌های پرچمدار برخوردار هستند.

پیش از این گزارش شده بود که اوپو فایند ایکس 6 پرو به‌دلیل بهره‌مندی از ماژول پریسکوپی با سنسور تصویربرداری 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی از قابلیت زوم هیبریدی 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که این گجت مجهز به 2 ماژول 50 مگاپیکسلی دیگر شامل سنسور اصلی IMX989 سونی با اندازه 1 اینچی و یک ماژول فوق‌عریض باشد.

قابل ذکر است که Ice Universe اولین کسی بود که به‌طور دقیق در مورد روند جدید تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، ناچ آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 با ناچ جزیره داینامیک و در مورد سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف صحبت کرد.

از سوی دیگر Liu Zuohu؛ مدیر محصولات جدید شرکت اوپو عکسی از دوربین پرچمدار اوپو فایند ایکس 6 پرو را منتشر کرده است. این تصویر با وجود دامنه دینامیکی گسترده و عدم نورپردازی بیش از حد اشیاء (که غالبا به‌دلیل استفاده از سرعت شاتر پایین هنگام عکاسی در شب بروز می‌کند) از ظاهری بسیار چشم‌نواز برخوردار است.

بایستی توجه داشت که این تصویر با استفاده از ماژول دوربین اصلی گوشی گرفته نشده است؛ بلکه با استفاده از دوربین تله‌فوتو که معمولا در مقایسه با ماژول اصلی، کیفیت پایین‌تری دارد؛ به ثبت رسیده است.

بر اساس برخی شایعات، اوپو فایند ایکس 6 مجهز به 2 سنسور IMX890 سونی و حسگر ISOCELL JN1 ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود. با این‌حال دوربین اوپو فایند ایکس 6 پرو به‌مراتب جالب‌تر به‌نظر می‌رسد؛ چرا که علاوه بر 2 سنسور IMX890 سونی از حسگر 1 اینچی IMX989 نیز بهره خواهد برد.

اوپو فایند ایکس 6 از تراشه Dimensity 9200 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری اوپو فایند ایکس 6 در روز 21 مارس (1 فروردین ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH