سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر دوم بسیار بزرگ‌ در راه است

با توجه به عرضه گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ اکنون می‌توانیم منتظر رونمایی از پرچمداران دیگر غول کره‌ای طی سال 2023 باشیم. این گوشی‌ها گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نام دارند.

یک افشاگر سرشناس با نام مستعار Ice Universe اخیرا به برخی جزئیات مربوط به مشخصات گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ اشاره کرده است. خبر بزرگ برای گلکسی زد فلیپ 5 این است که گجت مذکور مجهز به نمایشگر خارجی بزرگ‌تر از مدل نسل قبلی با طول قطر 3.4 اینچ خواهد بود.

در صورت تحقق این فرضیه، نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 در مقایسه با پنل 3.26 اینچی گوشی تاشو اوپو فایند N2 فلیپ از اندازه بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود. این نمایشگر با وجود نسبت ابعاد 1:1.038 خود دارای ظاهر مربعی‌شکل تقریبا ایده‌آلی است.

بر اساس شنیده‌ها نمایشگر داخلی این گوشی دارای حواشی باریک‌تری بوده ‌‌و از یک لولای جدید به سبک قطره‌ای شکل استفاده خواهد کرد. این لولا به کاهش میزان چین و چروکیدگی‌های نمایشگر کمک خواهد کرد.

از سوی دیگر اطلاعات تائید شده نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 5 همانند مدل نسل قبلی خود از نمایشگر خارجی 6.2 اینچی بهره خواهد برد. این دستگاه در مقایسه با گلکسی زد فولد 4 حدودا 0.2 میلی‌متر باریک‌تر خواهد بود؛ اما در عین‌حال همانند گلکسی زد فلیپ 5 از یک لولای قطره‌ای شکل استفاده خواهد کرد. این مشخصه به پنهان‌سازی چین و چروکیدگی‌های نمایشگر و پر کردن شکاف آن هنگام بسته شدن کمک می‌کند.

گلکسی زد فولد 5 هنگام قرارگیری در وضعیت تا شده حدودا 13 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت؛ در حالی‌که این رقم برای گلکسی زد فولد 4 برابر با 15.8 میلی‌متر است. همچنین دستگاه جدید با وجود وزن 254 گرمی خود در مقایسه با مدل نسل قبلی سبک‌تر خواهد بود.

هر 2 گوشی تاشو آینده سامسونگ مجهز به تراشه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی و گواهی حفاظتی IPX8 در برابر نفوذ آب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH