آتش‌نشان‌های فرانسه برای اطفاء حریق از سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3 استفاده می‌کنند!

ظاهرا گلکسی تب اکتیو 3 کاربرد بزرگ و جدیدی پیدا کرده است؛ چرا که این گجت اکنون یکی از ابزارهایی است که به آتش‌نشان‌های واحد Ain در کشور فرانسه کمک می‌کند.

سامسونگ 200 دستگاه تبلت گلکسی تب اکتیو 3 را در اختیار آتش‌نشان‌های واحد Ain قرار داده است. از طرفی موسسه BatiSafe نیز با کمک ابزار موبایلی و سازمانی همه منظوره موسوم به Knox Suite قادر به مدیریت آسان تبلت‌ها است.

اکنون آتش‌نشان‌های منطقه Ain به منظور دریافت هرچه آسان‌تر اطلاعات مربوط به ساختمان‌ها از گلکسی تب اکتیو 3 و برنامه‌ Batifire؛ محصول موسسه BatiSafe استفاده می‌کنند. آتش‌نشان‌ها با بهره‌گیری از این برنامه و دوربین تبلت خود می‌توانند کدهای QR واقع در ورودی ساختمان‌ها را اسکن کرده و درباره منطقه هدف برای اجرای عملیات، اطلاعات مهمی را کسب کنند.

همچنین این تبلت با کمک برنامه Google ARCore به آتش‌نشان‌ها امکان خواهد داد تا عناصر مجازی واقعیت افزوده را در محیط کاری واقعی ادغام نمایند. سامسونگ گلکسی تب اکتیو 3 دارای گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. ازم به ذکر است این تبلت به‌دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی دشوار از جمله رطوبت شدید، لرزش، ارتفاع، یخ‌زدگی، ذوب شدن و مواردی از این‌دست موفق به دریافت گواهینامه نظامی MIL-STD-810H شده است.

این‌بار گلکسی تب اکتیو 3 برای کمک به اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته است. بعلاوه این تبلت دارای مشخصه‌ای موسوم به حالت دستکش (glove mode) است که به آتش‌نشان‌ها امکان می‌دهد تا بدون نیاز به خارج کردن دستکش از نمایشگر لمسی دستگاه استفاده کنند.

این تبلت مجهز به یک نمایشگر 8.0 اینچی PLS LCD، تراشه اگزینوس 9810، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، حافظه داخلی قابل ارتقاء، اسکنر اثرانگشت و باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی است. سامسونگ 200 دستگاه تبلت گلکسی تب اکتیو 3 را در اختیار 58 مرکز امداد و نجات در منطقه Ain فرانسه قرار داده است.

دستگاه مقاومی که سامسونگ در سپتامبر سال 2020 با سیستم‌عامل اندروید 10 معرفی و روانه بازار کرد؛ پیش‌تر آپدیت One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را در بازار اروپا دریافت نموده است. همچنین این تبلت مجهز به قلم S Pen بوده و از Samsung DeX پشتیبانی می‌کند. دوربین 13 مگاپیکسلی این گجت از قابلیت فوکوس خودکار و پانوراما برخوردار است.

راهکار موبایلی و سازمانی Knox Suite سامسونگ به موسسه BatiSafe امکان می‌دهد تا کلیه 200 تبلت گلکسی تب اکتیو 3 واگذار شده را مدیریت نموده، به‌روزرسانی‌های جدید را پیاده‌سازی کرده و عملیات تعمیر و نگهداری در کل ناوگان را از راه دور و به آسانی انجام دهد. همچنین پلتفرم Knox تضمین می‌کند که داده‌های محرمانه و حساس همواره به‌صورت ایمن و رمزنگاری شده نگهداری خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH