سامسونگ: استفاده از ChatGPT در تجارت تراشه موثر واقع خواهد شد!

مدیرعامل سامسونگ اخیرا اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد سرمایه‌گذاری با مبلغ بالایی را در بخش روباتیک انجام دهد. این کمپانی قصد دارد با تمرکز بیشتر بر توسعه ماشین‌های مجهز به هوش مصنوعی (AI)، محصولات بهتری تولید کرده و بر کاربران نیز تاثیر بگذارد.

هان جونگ هی، نایب رییس سامسونگ، در سخنرانی جدیدی که در نشست سالانه سهامداران در کره جنوبی داشت، ضمن اشاره به تقویت فناوری‌های رباتی، به استفاده از ChatGPT در تجارت تراشه نیز پرداخت.

سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی دستگاه‌های رباتیک پوشیدنی زیادی را ابداع کند. هدف نهایی شرکت نیز تولید ربات‌های پیچیده با قابلیت‌های سازگاری با کاربر (شخصی‌سازی شده) است.

سامسونگ اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان سال 2023 میلادی، از اولین ربات دستیار انسان خود با نام EX1 رونمایی کند.

استفاده از فناوری ChatGPT در تولید تراشه موثر واقع خواهد شد

این شرکت کره‌ای در جلسه سهامداران، پیش‌بینی‌هایی برای تجارت تراشه خود ارائه کرده و اعلام کرد که قصد دارد همچنان به برنامه‌های مختلف خود پایبند باشد. پیش‌بینی شده که بازار جهانی تراشه نسبت به سال گذشته 6 درصد کمتر شود. در مجموع، میزان آن به 563 میلیارد دلار خواهد رسید. این موضوع ممکن است به دلیل ایجاد تنش‌های مختلفی بین روسیه و اوکراین و یا ایالات متحده و چین رخ داده باشد.

از آن گذشته، سامسونگ گفته است که وجود فناوری ChatGPT مطابق بر هوش مصنوعی می‌تواند منجر به تقویت تجارت تراشه‌های این شرکت شود. این امر باعث می‌شود که تقاضای تراشه در آینده به طور قابل توجه‌ای افزایش یابد.

علاوه بر این، کمپانی کره‌ای سامسونگ گفته است که قصد دارد تا پایان سال 2042 میلادی 230 میلیارد دلار را برای ساخت پنج کارخانه ساخت تراشه و ریخته‌گری جدید در کره جنوبی و توسعه یک مرکز ساخت تراشه‌های نیمه رسانا در حومه سئول هزینه کند. این حرکت نمایان‌گر افزایش عرضه تراشه نیمه رسانا در سطح جهانی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH