ایرفون‌ بی‌سیم Nothing Ear (2) با قابلیت حذف نویز فعال رسما معرفی شد

شرکت Nothing Tech به تازگی از ایرفون بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (2) رسما رونمایی کرد. این محصول سومین عضو از خانواده ایرفون‌های بی‌سیم کمپانی به‌شمار رفته و به‌عنوان جانشین مستقیم Nothing Ear (1) روانه بازار خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Nothing Ear (1) در ماه ژوئن 2021 عرضه شد. طراحی ایرفون جدید در مقایسه با مدل نسل قبلی آن تغییر چندانی نداشته است؛ اما از نظر مشخصات فنی شاهد پیشرفت‌های مفیدی هستیم.

ایرفون‌ Nothing Ear (2) از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند. این موضوع امکان پخش صدای Hi-Res را فراهم خواهد کرد. همچنین ایربادهای جدید مجهز به یک پروفایل صوتی شخصی‌سازی شده جدید هستند که به کاربران امکان می‌دهد تا پس از اجرای یک تست سریع در برنامه Nothing X، ایربادها را متناسب با وضعیت شنوایی خاص خود کالیبره کنند.

همچنین کاربران از طریق مراجعه به برنامه می‌توانند تنظیمات اکولایزر را به دلخواه خود تغییر دهند. Nothing Ear (2) از فناوری حذف نویز فعال تطبیقی پشتیبانی نموده و بر اساس مشخصات گوش و صداهای اطراف کاربر قادر به حذف اصوات ناخواسته خواهد بود.

کمپانی چینی، درایورهای 11.6 میلی‌متری را با یونیت دیافراگم جدید ساخته شده از مواد اولیه گرافن و پلی‌اورتان به‌روزرسانی کرده است. همچنین به لطف استفاده از عایق‌های صوتی بهبودیافته، فرآیند دریافت صدا و ایزوله‌سازی صدای کاربر در شرایط محیطی سخت به نحو بهتری انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است Nothing Ear (2) از قابلیت اتصال همزمان به 2 دستگاه پشتیبانی می‌کند.

شارژدهی باتری با احتساب کیس شارژ حداکثر برابر با 36 ساعت خواهد بود. کاربران قادر به شارژ کیس از طریق پورت USB-C یا استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم با سرعت 2.5 وات خواهند بود.

ایربادهای جدید از قابلیت Google Fast Pair برای دستگاه‌های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوزی پشتیبانی می‌کنند. کیس شارژ Nothing Ear (2) دارای گواهی حفاظتی IP55 در برابر پاشیدگی آب و نفوذ گردوغبار است؛ در حالی‌که ایربادها موفق به دریافت گواهینامه IP54 شده‌اند.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز این گجت با برچسب قیمتی 149 دلاری/ 149 یورویی/ 129 پوندی روانه بازار می‌شود. مشتریان از امروز با مراجعه به وبسایت nothing.tech می‌توانند سفارش خرید Nothing Ear (2) را ثبت نمایند. همچنین این محصول از فردا در فروشگاه Nothing Store منطقه سوهو لندن و همچنین فروشگاه‌های منتخب Kith در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.

عرضه فراگیر Nothing Ear (2) توسط شرکای رسمی خرده فروش آنلاین و آفلاین کمپانی از روز 28 مارس (8 فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH