تصاویر تبلیغاتی وان‌پلاس 11 اسپشیال ادیشن منتشر شد

نسخه ویژه و جدید وان‌پلاس 11 اخیرا در شبکه اجتماعی چینی Weibo رویت شده است. لی جی؛ رئیس شاخه چینی وان‌پلاس اولین تصویر از این گجت را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

بر اساس شنیده‌ها این گوشی دارای مواد اولیه و مهارت‌های بی‌سابقه‌ای است که به آن ماهیت منحصربه‌فردی می‌دهند. ورژن جدید و سفارشی وان‌پلاس 11 در کنار تصویری از سیاره مشتری رویت می‌شود. این تصویر احتمالا نشان‌دهنده استفاده از تم فضایی برای طراحی پنل پشتی دستگاه است.

یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه Digital Chat Station اخیرا از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی Weibo تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی آینده وان‌پلاس برای پنل پشتی خود از مواد اولیه ویژه‌ای بهره خواهد برد. استفاده از چنین ماده‌ای در صنعت بی‌سابقه بوده و موجب می‌شود تا لمس گوشی، حس جذابیت و خاص بودن را به کاربران منتقل نماید.

همچنین شخص افشاگر تائید کرده که این دستگاه با وان‌پلاس 11 کانسپت تفاوت دارد؛ گجتی که در اوایل امسال و همزمان با برگزاری رویداد MWC در شهر بارسلون به معرض نمایش گذاشته شد.

سایر شایعات نشان می‌دهند که دستگاه آینده احتمالا دارای قابلیت تغییر رنگ خواهد بود؛ اما این موضوع هنوز از سوی وان‌پلاس به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است. در حال حاضر برای دستیابی به اطلاعات بیش‌تر پیرامون گوشی جدید وان‌پلاس کماکان بایستی منتظر بمانیم.

تیزر وان‌پلاس 11 اسپشیال ادیشن 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH