تمام مدل‌های سری آیفون 15 به داینامیک آیلند مجهز می‌شوند

کمپانی اپل اعلام کرد که قصد دارد امسال از سری آیفون 15 خود رونمایی کند. حالا از آن زمان تا به حال، اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده و تصاویر فراوانی نیز از این سری در اینترنت قرار گرفته است.

اکنون در جدیدترین تصاویری که از پنل سری آیفون 15 منتشر شده، نشان می‌دهد که هر سه عضو از خانواده آیفون 15 به داینامیک آیلند مجهز خواهند شد. در تصویر منتشر شده، پنل دستگاه در سمت چپ، وسط و سمت راست به ترتیب مربوط به آیفون 15، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس خواهد بود.

بر اساس شایعاتی که در اینترنت منتشر شده است، می‌توان به این موضوع پی برد که تمامی اعضای این سری دارای حاشیه‌ 1.5 میلی‌متری بسیار نازک در نمایشگر هستند.

مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به داینامیک آیلند و رفرش ریت 60 هرتزی مجهز می‌شوند؛ ولی متاسفانه اپل اعلام کرد که ویژگی نمایشگر همیشه روشن دیگر در این مدل‌ها وجود نخواهد داشت. چیپست به کار رفته در این دو دستگاه نیز از نوع A16 Bionic 2022 خواهد بود. نسخه پرو از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد.

در رندرهایی که اخیرا منتشر شده‌اند، آیفون 15 پرو به جای فولاد ضد زنگ، به فریم‌های تیتانیومی مجهز می‌شود. این فریم‌ها می‌توانند علاوه بر ایجاد حس سبکی، دوام بیشتری را نیز به ارمغان بیاورند. همچنین، اکنون اپل در سری آیفون 15 خود از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کند. به لطف موتور Taptic Engine، این دکمه‌ها به بازخورد لمسی سه‌بعدی مجهز شده‌اند.

دکمه سایلنت نیز اکنون تنها در یک دکمه طراحی شده که برای سایلنت کردن و فعال‌سازی صدا می‌توان از آن استفاده کرد. البته این قابلیت در نسخه آیفون 15 و 15 پلاس وجود نداشته و این دو دستگاه همچنان از دکمه‌های معمولی بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH