مؤثرترین تبلیغات بصری روز دنیا

تبلیغات بخش جدایی‌ناپذیر تمام کسب‌وکارها است. فرقی هم نمی‌کند کسب‌و‌کار شما آنلاین باشد یا به شیوه سنتی مدیریت شود، درهرصورت برای آن که برند و محصولاتتان را به دیگران معرفی کنید، نیازمند استفاده از تبلیغات هستید. تبلیغات اصول خاص خودش را دارد که یکی از آن‌ها نوآوری در کنار جذابیت بصری است. امروزه نمایشگرهای led یکی از انواع تبلیغات بصری هستند که در سطح شهرها دیده می‌شوند؛ ازجمله جدیدترین آنها نمایشگر هولوگرام، تلویزیون سه‌بعدی، نمایشگر led منعطف می‌توان نام برد .

این نوع تبلیغ به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته است، به‌طوری‌که همه رهگذران را میخکوب خودش می‌کند. قطعاً شما نیز به این سبک از تبلیغات علاقه‌مند هستید. ما در این مطلب هر آن چیزی را که باید درباره این نمایشگرها بدانید به شما خواهیم گفت، پس تا انتها همراه ما باشید.

نمایشگر سه‌بعدی هولوگرام

 

نمایشگر  3d هولوگرافیک که به‌عنوان نمایشگر پایداری دید نیز شناخته می‌شود، یک فناوری پیشرفته است که در طول سال‌ها برای ایجاد یک تجربه واقعی و همه‌جانبه برای بیننده توسعه‌یافته است. این پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال نوآورانه که اغلب به‌عنوان فن هولوگرام، هولوفن یا فن LED شناخته می‌شود، روشی مقرون‌به‌صرفه و چشم‌نواز برای نمایش محتوای شما است.

این نمایشگرها با نمایش سریع مجموعه‌ای از تصاویر یا فریم‌های ثابت، یک توهم نوری حرکت ایجاد می‌کند. چشم انسان قادر به پردازش فریم‌های فردی با چنین سرعتی نیست، بنابراین به نظر می‌رسد تصاویر در حال حرکت هستند.

نمایشگر هولوگرافیک چگونه کار می‌کند؟

نمایشگر led هولوگرام با استفاده از تیغه‌های فن با حرکت سریع با LED ریز RGB که روی تیغه‌ها قرار گرفته‌اند کار می‌کند. این دانه‌های LED دائماً با محتوای جدید تازه می‌شوند و یک انیمیشن ویدئویی تمام‌رنگی باکیفیت بالا ایجاد می‌کنند که به نظر می‌رسد در هوا شناور است. ازآنجایی‌که به نظر می‌رسد تصاویر یا ویدئوها در هوا شناور هستند، این حس هولوگرافی سه‌بعدی واقعی را به بیننده نمایشگر می‌دهد. این انیمیشن ویدئویی هولوگرام می‌تواند شامل لوگو، مدل محصول یا انواع دیگر محتوا باشد و از زوایای مختلف قابل‌مشاهده باشد.

نمایشگر LED  منعطف

نمایشگر ال‌ای‌دی انعطاف‌پذیر تشکیل شده از PCB و مواد پلاستیکی باکیفیت بالا ساخته شده. ای ماژول بسیار نرم و قابل‌انعطاف و سبک هستند که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف قابل‌نصب و اجرا می‌شود.

نمایشگر  led منعطف را می‌توان در اشکال مختلف طراحی کرد، و در مدل‌های استوانه‌ای، قوس شکل، منحنی و هر اشکال مدنظر مشتریان است. کاربرد این نمایشگرها در هتل‌ها، اجاره صحنه، مجتمع تجاری، استادیوم‌ها، سالن‌ها و سایر زمینه‌ها به‌ویژه در ساختمان‌ها و سازه‌های نامنظم مختلف استفاده کرد. استفاده صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر و اشکال خاص آن دید بصری جذابی دارد و موردعلاقه اکثر مشتریان است.

مزیت استفاده از نمایشگرهای منعطف

  • نمایش خلاق
  • سفارش سازی
  • نصب و تعویض آسان
  • وزن سبک
  • قابل‌استفاده در پروژه‌ها و در مکان‌های مختلف
  • قابل‌استفاده در بیلبوردهای سه‌بعدی

نمایشگرهای سه‌بعدی

نمایشگرهای سه‌بعدی از یک صفحه LED ساخته شده است و به افراد این امکان را می‌دهند که تبلیغات خیره‌کننده سه‌بعدی را بدون هیچ‌گونه عینک مخصوصی تماشا کنند. در اصل می‌توان گفت این نوع از تبلیغات خاص و خلاقانه از ترکیب LEDهای قدیمی با نمایشگرهای دیجیتالی سه‌بعدی مدرن ساخته می‌شود.

در این نوع از تبلیغات شاهد نمایش عمق متفاوتی از انیمیشن هستیم و به همین دلیل است که افراد حاضرند برای تماشای آن‌ها ساعت‌ها بایستند و به تبلیغ شما خیره شوند. آنچه که این افراد نمی‌دانند این است که در اصل این تبلیغات دوبعدی است؛ ولی در بیننده حس سه‌بعدی بودن و به قولی طبیعی بودن را به وجود می‌آورد. در اصل می‌توان گفت نمایشگرهای سه‌بعدی انقلابی در تبلیغات شهری به‌حساب می‌آیند.

چرا کسب‌وکارها باید از نمایشگر سه‌بعدی استفاده کنند؟

 

ایجاد حس طبیعی بودن

به علت شیوه ساخت این نمایشگرهای سه‌بعدی، افراد با دیدن آن‌ها حس طبیعی بودن تصویر را دریافت می‌کنند. اما ازآنجایی‌که یک نمایشگر ال‌ای‌دی هیچگاه نمی‌تواند یک تصویر سه‌بعدی را به نمایش بگذارد که قابلیت تماشا بدون عینک مخصوص را داشته باشد، حال ترکیب این دو با یکدیگر کمک می‌کند تا شاهد نمایشی مشترک بین هنر و تکنولوژی باشیم.

انتقال پیام یک برند

این نوع از تبلیغات به‌شدت کاربرانش را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و به همین علت کاری می‌کند که تک‌تک افراد حاضر در آن منطقه برای مدتی توقف کنند و بادقت به این نمایشگر سه‌بعدی نگاه کنند. پس حالا که می‌توانید با استفاده از یک نمایشگر سه‌بعدی پیام برندتان را منتقل کنید یا کالا و خدمات خود را پرو موت کنید، پس معطل چه چیزی هستید؟

چرا که این یک فرصت ناب و تکرار نشدی است. به‌خصوص که این نوع تبلیغ در ایران تازه است و برای کاربرانش عادی نشده است. اگر بخواهیم جایگاه این نوع تبلیغات را با یک مثال توضیح دهیم می‌توان به ظهور اولین تلویزیون‌رنگی در عصر تلویزیون‌های سیاه‌وسفید اشاره کرد، همان قدر جذاب و خیره‌کننده و تازه است.

استفاده از تکنولوژی روز

همان‌طور که پیش‌تر به این مسئله اشاره کردیم، این نوع از تبلیغات شیوه نوین و خاص خودشان را دارند و در سراسر دنیا این سبک به‌نوعی جدید و خارق‌العاده است. در حال حاضر زندگی ما با تکنولوژی ادغام شده است و روزبه‌روز نیز این دو مثل چای و شکر در یکدیگر حل می‌شوند و به همین میزان نیز علاقه مردم به آن‌ها بیشتر می‌شود. پس مطمئن باشید تبلیغی در نمایشگر سه ‌بعدی که مدرنیته و تکنولوژی را در خودش جای‌داده است؛ موردپسند همگان نیز قرار می‌گیرد.

چه عواملی بر کیفیت نمایشگر سه‌بعدی مؤثر است؟

  • تعداد پیکسل‌های به‌کاررفته در نمایشگر
  • محدوده کنتراس و HDR
  • محدوده باز برای تماشا در مکان‌های عمومی
  • وزن متناسب LED
  • مقاومت بالا در برابر بادوباران و برف
  • ادغام محتوا انیمیشن با محیط اطرافش
  • مصرف پایین انرژی

قبل از خرید نمایشگر سه بعدی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

1.روشنایی:  روشنایی یکی از شاخصه اصلی در نمایشگرهای 3 بعدی است؛ چون این نمایشگرهای در فضای باز در معرض نور شدید هستند باید از ماژول‌های باکیفیت و دارای روشنایی بالا استفاده شود

2.صاف بودن صفحه‌نمایش: یکدست بودن وصاف بودن صفحه‌نمایش یکی از نکاتی است که کیفیت تلویزیون سه‌بعدی را مشخص می‌کند. حداکثر میزان پستی‌وبلندی در صفحه‌نمایش باید کمتر از یک میلی‌متر باشد در غیر این صورت برآمدگی یا فرورفتگی موضعی ایجاد می‌شود و باعث ایجاد یک زاویه مرده می‌شود که بر ظاهر صفحه‌نمایش در پخش تصاویر تأثیر بد می‌گذارد.

3.رنگ تلویزیون سه‌بعدی:  نمایش رنگ‌ها در صفحه‌نمایش باید بادقت بالا باشد، درصورتی‌که نمایشگر نتواند رنگ‌ها را به‌درستی نمایش دهد عملاً تصاویری که نمایش می‌دهد جذابیتی برای بیننده نخواهد داشت.

4.مصرف انرژی بیلبورد سه‌بعدی: هر چه مصرف برق آنها بیشتر باشد، نمایشگر زودتر مستهلک می‌شود. برای صرفه‌جویی در انرژی باید قطعات باکیفیت‌تر در آن استفاده شود و همچنین از سیستم هوشمند تنظیم روشنایی استفاده کرد تا عمر نمایشگر و مصرف برق تأثیر داشته باشد.

5.خدمات پس از فروش: اگر این نمایشگرها باکیفیت بالا تولید شود دچار مشکل نمی‌شود؛ اما اگر مشکلی به وجود آید تعمیر و نگهداری از آن بسیار مشکل است.  اکثر تولیدکنندگان خدمات گارانتی را از ۱ تا ۳ سال ارائه می‌کنند که باید از خدمات واقعی اطمینان داشته باشید که برای این کار، بهترین راه، پرسیدن از مشتریان قبلی تولیدکننده است که آیا از خدمات آن تولیدکننده رضایت داشته‌اند یا خیر.

 

نمایشگرهای جدید را از کجا تهیه کنیم؟

 

قطعاً با دیدن و کسب اطلاعات لازم درباره این شیوه مدرن تبلیغاتی شما نیز وسوسه شده‌اید که از این نوع نمایشگرها برای کسب‌وکارتان استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت دیاکو ال‌ای‌دی و استفاده از خدمات آن‌ها است.

دیاکو ال‌ای‌دی بزرگ‌ترین مرجع تخصصی در تولید انواع نمایشگرهای سه بعدی در ایران است. این گروه فنی و صنعتی متشکل از حرفه‌ای‌ترین افراد حاضر در این حوزه تشکیل شده است. آن‌ها بهترین قطعات تلویزیون‌های LED را یکجا جمع‌آوری کرده‌اند تا کارفرمایان محترم بتوانند فرایند مقایسه را به‌درستی انجام دهند و در نهایت بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

تمام این نمایشگرها موجود در این فروشگاه دارای گارانتی دیاکو سرویس هستند که این یعنی یک تیر و دو نشان. شما می‌توانید با استفاده از این گارانتی به مدت 7 روز، در صورت بروز هرگونه مشکلی، کالای خریداری شده را مرجوع کنید. اگر در شهرهای مختلف هستید نیز می‌توانید به سایت دیاکو ال‌ای‌دی مراجعه کنید و از دیگر محصولات و خدمات آن‌ها دیدن کرده و سفارش دهید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH