خرید ووچر پرفکت مانی، نکاتی که باید حتما بدانید

ایرانیان همواره برای خریدهای ارزی خود با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. در حقیقت، وجود شرایط تحریمی سبب شده تا بسیاری از افراد نتوانند پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهند. از همین‌رو باید از بهترین راهکارهای ممکن استفاده کرد تا این مشکل به‌صورت ریشه‌ای حل شود. خوشبختانه ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین ابزارها برای پرداخت ارزی است. در حال حاضر ووچرها به دو شکل یورویی و دلاری قابل استفاده هستند که هرکدام از آن‌ها اعتبار بسیار بالایی دارند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی در حقیقت یک کارت شارژ است که با استفاده از آن می‌توانید خریدهای اینترنتی بین‌المللی خود را انجام دهید. ووچر شبیه به یک کارت شارژ است که با وارد کردن شماره آن در سایت مقصد، می‌توانید به اندازه میزان موجودی خود برای خرید اقدام کنید. در حال حاضر بیشتر افراد خرید پرفکت مانی را به‌صورت آنلاین و اتوماتیک انجام می‌دهند. از همین‌رو شما هم می‌توانید برای پرداخت ارزی آسان از این گزینه عالی استفاده کنید.

خوشبختانه خرید ووچر پرفکت مانی شامل تحریم‌ها نخواهد بود و هر کس به‌راحتی از این خدمت عالی بهره می‌برد. ذکر این نکته ضروری است که این کارت حالت فیزیکی ندارد و فقط کد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نتیجه، این گزینه در دسترس همه ایرانیان قرار دارد و در صورت لزوم می‌توانند از آن استفاده کنند. در طول سال‌های اخیر این سیستم توانسته است کمک زیادی در گذر کردن از تحریم‌ها کند. در نتیجه، شما هم می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق برای خرید ووچر اقدام کنید.

کاربردهای مختلف ووچر پرفکت مانی

اگر شخصی شارژ پرفکت مانی را در زمان مناسب انجام دهد، این فرصت را دارد که به اندازه موجودی اکانت خود، ووچر پرفکت مانی ایجاد کند. مهم‌ترین کاربرد ووچر این است که امکان خرید کالا و خدمات را از سایت‌های خارجی فراهم می‌کند. البته باید یادآور شد که سایت موردنظر حتما باید درگاه پرداخت پرفکت مانی داشته باشد. همچنین فراموش نکنید که با داشتن این مورد دیگر نیازی به حمل پول نقد نخواهید داشت.

در واقع، شما می‌توانید که در بیش از ۲۰۰ صرافی مختلف پول ووچر را نقد کنید. این مورد نشان‌دهنده قدرت نقدشوندگی بالای این دارایی است که به هیچ وجه نباید آن را نادیده بگیرید. یکی دیگر از کاربردهای مهمی که در ووچر پرفکت مانی وجود دارد، قابلیت انتقال پول به کشورهای دیگر است. در واقع، شما می‌توانید که بعد از خرید پرفکت مانی آن را به شکل ووچر دربیاورید و به فرد مقابل دهید. به محض اینکه کد موردنظر توسط دریافت‌کننده وارد شود، بلافاصله ارز دلار یا یورو در اختیار او قرار خواهد گرفت.

سرعت بالای پرداخت با ووچر پرفکت مانی

سرعت پرداخت بین‌المللی همیشه یک دغدغه مهم برای ایرانیان است که راه‌های مختلفی را برای مقابله با آن امتحان می‌کنند. متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل شرایط تحریم‌ها دسترسی به بازارهای جهانی بسیار سخت شده است. از طرفی، سرعت پرداخت‌ها هم با کاهش زیادی روبه‌رو بوده است. خوشبختانه خرید ووچر پرفکت مانی تا حد زیادی مشکل سرعت را حل کرده است.

از همین‌رو شما می‌توانید که بعد از شارژ پرفکت مانی به سراغ آماده‌سازی ووچر بروید و آن را به فرد تحویل دهید. خوشبختانه در این روش قادر خواهید بود که فرایند انتقال را به شکل آنی انجام دهید که بهترین نتیجه ممکن را برای شما به‌دنبال خواهد داشت. از طرفی به یاد داشته باشید که هر ووچر پرفکت مانی بدون تاریخ انقضا است و تا هر زمانی که خواستید می‌توانید از آن نگهداری کرده و در زمان مناسب به‌کار ببرید.

پشتیبانی ووچر پرفکت مانی از ارزهای مختلف

ووچر پرفکت مانی از ارزهای مختلفی مثل دلار، یورو و پوند پشتیبانی می‌کند. از همین‌رو شما می‌توانید که از بین ارزهای مختلفی که در این راستا وجود دارد بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید. در حال حاضر خرید ووچر پرفکت مانی دلاری بیشترین حجم را به خود اختصاص داده است.

با این حال اگر قصد دارید که از محصولات و خدمات سایت‌های اروپایی استفاده کنید، حتما به سراغ نمونه یورویی آن بروید. همچنین پشتیبانی کردن از ارزهای دیگری همچون روبل و پوند نشان‌دهنده عملکرد بی‌نظیر این محصول است که نباید از آن غافل شد. نکته جالب این است که می‌توان برای خرید پرفکت مانی از ووچر استفاده کرد که در این حالت معطلی شما هم به کمترین  حد خود می‌رسد.

کارمزد پایین در ووچر پرفکت مانی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید ووچر پرفکت مانی این است که کارمزد زیادی را برای شما تعیین نکرده است. کارمزد بالا در انتقال‌های بین‌المللی یکی از مشکلات رایج افراد است که هزینه زیادی را به آن‌ها تحمیل می‌کند. از همین‌رو اگر شما بعد از شارژ پرفکت مانی بتوانید چندین ووچر ایجاد کنید، فرایند انتقال به ارزان‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. به‌طور کلی، ارسال ووچر به شخص دیگر خیلی کمتر از ارسال مستقیم ارز کارمزد دارد. در نتیجه، حتما از این شرایط عالی به سود خود استفاده کنید تا به‌راحتی مبالغ بالا را با کمترین کارمزد به فروش برسانید.

خرید ووچر پرفکت مانی از تالار ارز

با توجه به اینکه خرید پرفکت مانی به اوج خود رسیده است، بسیاری از افراد برای تهیه ووچر پرفکت مانی اقدام می‌کنند. بدون شک بهترین راه خرید این مورد استفاده از سایت تالار ارز خواهد بود. تالار ارز علاوه‌بر اینکه ووچر را به شما عرضه می‌کند، به‌صورت همزمان خریدار ووچر شما هم خواهد بود. از همین‌رو می‌توانید به هر شکلی که مایل هستید، این معامله را پیش ببرید. همچنین تالار ارز سایر انواع گیفت کارت‌ها را هم در اختیار شما قرار می‌دهد که در صورت نیاز می‌توانید خرید آن‌‌ها را هم انجام داده و از انتخاب خود لذت ببرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH