جارو برقی سامسونگ Bespoke Jet Bot با بهره‌وری از هوش مصنوعی عرضه شد

سامسونگ جاروبرقی 2023 Bespoke Jet Bot AI خود را عرضه کرده است. ویژگی اصلی این جاروبرقی عملکرد تمیز کنندگی بهتر آن نسبت به نسخه قبلی است. این دستگاه دارای ساختار جدید برس با مکش مضاعف است که توانایی بیشتری برای از جذب موهای حیوانات خانگی یا موهای انسان از فرش یا سایر سطوح پیچیده دارد.

جاروبرقی سفارشی Jet Bot AI همچنین دارای عملکرد خودکار هوش مصنوعی ارتقا یافته است. این فناوری به جاروبرقی کمک می‌کند تا هر مانعی را به دقت تشخیص دهد و ساختار خانه را درک کند تا آن را به طور کامل تمیز کند. انواع اشیایی که می‌تواند تشخیص دهد نیز بهبود یافته است.

اکنون می‌تواند علاوه بر لوازم خانگی، مبلمان، سیم‌ها و سگ‌ها، افراد و گربه‌ها را شناسایی کند که رانندگی خودکار دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری را ممکن می‌سازد.

مانند هر دستگاه دیگر Bepsoke، این جاروبرقی Jet Bot AI نیز دارای یکپارچه سازی SmartThings است. علاوه بر این، از عملکردهای مختلف مراقبت از حیوانات خانگی نیز پشتیبانی می‌کند. یک دوربین روی جاروبرقی نصب شده است و به صاحب آن کمک می‌کند تا در هر لحظه مراقب حیوان خانگی همراه خود باشد که در خانه تنها مانده است. حتی می‌تواند ویدیویی از فعالیت‌های روزانه حیوان را ضبط و ذخیره کند.

این دوربین همچنین دارای برخی ویژگی‌های امنیتی جدید است زیرا می‌تواند پارس غیرعادی یا حرکت نکردن حیوان خانگی را برای مدت طولانی تشخیص دهد. در چنین حالتی جاروبرقی جت بات فوراً به شما اطلاع می‌دهد. LED UV داخل «ایستگاه تمیز کردن» تضمین می‌کند که سطل زباله پس از تمیز کردن جارو تخلیه می‌شود تا رشد میکروب‌ها در داخل کیسه گرد و غبار را خنثی کند. جاروبرقی Jet Bot AI در دو رنگ بژ و سبز عرضه می‌شود. قیمت آن در کره جنوبی 1599000 KRW (تقریباً 1300 دلار) است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH