سامسونگ مراسم بزرگداشت سری گلکسی نوت را در ویتنام برگزار کرد

سامسونگ اخیرا از رویداد Space 23 برای سری گلکسی نوت در کشور ویتنام میزبانی کرد. این جشن در فروشگاه پرچمدار سامسونگ واقع در شهر هوشی‌مین برگزار شد و شامل رویدادهای مختلفی برای بزرگداشت سالگرد عرضه سری گلکسی نوت بود.

این مراسم با معرفی رسمی سری گلکسی S23 سامسونگ آغاز شد؛ گجت‌هایی که هم‌اکنون در بازار ویتنام قابل دسترس هستند. نمایندگان سامسونگ بر جاه‌طلبی خود برای توسعه ابزارهای جدید که نیازهای کاربران را برآورده نموده و در عین‌حال امکان دسترسی آنها به فناوری‌های پیشرفته را فراهم می‌کنند؛ تاکید کردند.

همچنین امکان استفاده عملی از چند دستگاه سری گلکسی نوت نیز در اختیار مهمانان قرار گرفت. همچنین کاربران، نحوه استفاده از ویژگی‌های مرتبط با مقوله بهره‌وری دستگاه نظیر قلم S Pen و حالت DeX Mode که همگی با اتصال 5G در مدل‌های منتخب فعال شده و زندگی را برای بشر آسان‌تر می‌کنند را فرا گرفتند.

در مراسم استقبال که طی شامگاه روز 23 مارس (3 فروردین ماه) برگزار شد؛ بازدیدکنندگان برجسته‌ای مانند سفیر تان هانگ، کاربران باسابقه سری گلکسی نوت، شرکاء و آژانس‌های مطبوعاتی حضور داشتند.

سامسونگ به‌عنوان هدیه‌ای برای قدردانی از جامعه کاربران خود خصوصا علاقه‌مندان به سری گلکسی نوت، انواع مختلفی از فعالیت‌های جذاب و قابل توجه را جهت یادآوری نقاط عطف مهم از زمان عرضه سری گلکسی نوت به بازار تدارک دیده بود. بدین‌ترتیب فرصت لازم برای تامل و یادآوری ماجراجویی یک دهه‌ای سامسونگ از زمان عرضه سری گلکسی نوت به بازار فراهم شد.

سامسونگ از کارت ویژه‌ای با نام Note Privilege رونمایی کرد. این کارت دارای کارکردهای مهم و متنوعی بوده و مشخصا برای جامعه کاربران سامسونگ طراحی شده است.

این کارت مزایای خاصی را برای دارندگان آن به ارمغان آورده و آنها می‌توانند از پیشنهادات معاملاتی انحصاری استفاده کنند. در نتیجه دارندگان این کارت می‌توانند دستگاه‌های موبایل سامسونگ را با هزینه کمتری خریداری نموده و از تجارب بی‌نظیری که برای عموم قابل دسترس نیستند؛ لذت ببرند.

با این‌حال کارت Note Privilege به‌صورت گسترده قابل دسترس نخواهد بود.

2 در مورد “سامسونگ مراسم بزرگداشت سری گلکسی نوت را در ویتنام برگزار کرد”

  1. چرا از قلم گلکسی نوت ها مطلبی نمی نویسید!؟چرا قلم ها در سامسونگ گلکسی از کار می افتند!؟چرا کسی جوابگو نیست!؟چرا راه حل نمی زارید!؟بگید مرگش چیه که قلم گلکسی نوت ۱۰ پلاس بعد آپدیت دیگه وصل نمیشه!؟چرا گوشی ما اندروید۱۳ را نگرفته!؟

    1. سعید صانعی

      سلام دوست عزیز، ما نماینده سامسونگ نیستیم که بخوایم در خصوص همه ایرادات و نقص‌هایی که وجود داره پاسخگو باشیم، شما این موارد رو باید از شرکت گارانتی دستگاه خودتون پیگیری کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH