لومیا 920 ویندوز فون 8.1 را دریافت کرد!

با وجود این که زمان نسبتا زیادی از معرفی ویندوزفون 8.1 می‌گذرد، نوکیا (مایکروسافت) سرانجام این بروزرسانی را برای گوشی لومیا 920 منتشر کرد. پیش‌تر، این بروزرسانی فقط در اروپا قابل دسترس بود که از امروز تمام کاربران جهان می‌توانند این بروزرسانی را دریافت نمایند.

لومیا 920 در زمان که ویندوزفون 8 وارد شد پرچم‌دار نوکیا بود که امروز توانست به یک پله بالاتر، یعنی ویندوزفون 8.1 بروزرسانی شود.

Lumia_920_OTA_update

ویژگی‌هایی نظیر دستیار صوتی کورتانا، پوشه‌های زنده، کاشی‌های زنده و… در این بروزرسانی به لومیا 920 اضافه می‌شوند که می‌تواند تجربه جدیدی را از این گوشی به کاربران بدهد.

لومیا 920 اسمارت فونی است که از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولویشن 768 در 1280 بهره می‌برد. دوربین این گوشی نیز 8.7 مگاپیکسلی است که نور مورد نیاز آن در محل‌های تاریک توسط فلاش دوگانه LED تامین می‌شود. یک پردازنده دو هسته‌ای اسنپ‌دراگون S4 با فرکانس 1500MHZ نیز وظیفه پردازش این گوشی را بر عهده دارد. انرژی مورد نیاز لومیا 920 توسط یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

کاربران لومیا 920 در سرتاسر کره زمین می‌توانند این بروزرسانی را برای دستگاه خود دریافت و نصب کنند، شایان ذکر است که خود گوشی هشداری را مبنی بر وجود بروزرسانی جدید بر روی صفحه نمایش قرار خواهد داد.

موضوع خوشحال کننده این است که نیازی نیست منتظر انتشار این بروزرسانی باشید، زیرا از همین اکنون می‌توانید آن را دریافت کنید.

2 در مورد “لومیا 920 ویندوز فون 8.1 را دریافت کرد!”

  1. سلام
    من گوشیم 920 هست اپدیت که کردم به ویندوز8.1 دیگه تو استور هرچی دنبال nokia xpress میگردم تا برم فیسبوک نیست که نیست.
    الان من چطوری برم فیسبوک؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH