آپدیت جدید سری گلکسی S23 با محوریت بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا منتشر کرده است. این آپدیت به ارتقاء عملکرد دوربین و رفع مشکلات آن در مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S23 کمک می‌کند.

در وهله نخست، سامسونگ به منظور عکاسی سریع‌تر از الگوریتم جدید فوکوس خودکار بهره گرفته است. این موضوع بدان معناست که با فشردن دکمه شاتر در برنامه پیش‌فرض دوربین، حتی در صورت عدم تنظیم کامل فوکوس نیز عملیات عکاسی انجام خواهد شد.

با این‌حال کاربرانی که مایل هستند تا برنامه تنها پس از تنظیم فوکوس مناسب اقدام به عکاسی نماید؛ با مراجعه به قسمت Camera Assistant می‌توانند اولویت را از سرعت به فوکوس تغییر دهند. جزئیات مربوط به تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی در تصویر زیر به معرض نمایش گذاشته شده است.

بایستی توجه داشت که این تغییرات در قالب به‌روزرسانی ماه مارس برای مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S23 در کره‌جنوبی ارائه شده است.

بنابراین اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این تغییرات برای دستگاه‌های سایر مناطق جهان طی آپدیت ماه آوریل عرضه شده یا سامسونگ پیش از این تاریخ اقدام به ارائه بسته آپدیت دیگری شامل این تغییرات و اصلاحات خواهد کرد.

فهرست تغییرات آپدیت ماه مارس برای گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ 

1 در مورد “آپدیت جدید سری گلکسی S23 با محوریت بهبود عملکرد دوربین منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH