عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چهار بازی موبایلی چند نفره و متفاوت برای تعطیلات عید

ما در آی‌تی‌رسان طی همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به خروج از خانه قابل دانلود هستند و می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

می‌خواهیم در این مقاله به سراغ بازی‌های موبایلی برویم و سه بازی موبایلی چند نفره مناسب برای تعطیلات عید را به شما معرفی کنیم. این روزها بازی‌های موبایلی پرطرفدارترین نوع بازی‌های ویدیویی هستند و به دلیل آن که همه به موبایل دسترسی دارند، تعداد گیمرهای بازی‌های موبایلی به شدت در حال افزایش است.

در ایام عید نیز فرصت زیادی برای بازی کردن با دوستان و آشهنایان خود دارید، در این روزها بسیاری از مردم به مسافرت یا گردش نمی‌روند بنابراین بهتر است در خانه خود و از راه دور، با دوستان یا آشنایان بازی کنید.

به این منظور  می‌خواهیم چهار بازی موبایلی چند نفره مناسب برای تعطیلات عید را به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید:

بازی موبایلی Hearthstone

یکی از سبک‌های بسیار پرطرفدار تلفن‌های همراه، سبک استراتژیک است که همواره در چند سال اخیر بازی‌های موفق زیادی در این سبک ساخته شده‌اند. بازی Hearthstone در سبک استراتژیک کارتی بوده که توانست خیلی زود به چندین و چند میلیون کاربر مختلف دست یابد.

بازی موبایلی چند نفره

 

این بازی توسط استودیو شناخته شده Blizzard Entertainment ساخته شده است که در پلتفرم رایانه‌های شخصی موفقیت‌های زیادی با عرضه بازی‌های مختلفی اعم از World of Warcraft کسب کرده و این بار با عرضه این بازی به سمت بازار بازی‌های موبایلی حرکت کرده‌ است.

این بازی کارتی در دنیای World of Warcraft بوده و عملا اسپین‌آفی از این مجموعه به حساب می‌آید که از شخصیت‌های موجود در این سری استفاده می‌کند. بازی را می‌توان تا حدی شبیه به بازی کلش رویال دانست با این تفاوت که هدف نهایی این بازی تخریب برج‌ها نیست و تنها با کشتن نیروهای حریف بازی را خواهید برد. بازی مودهای مختلفی را ارائه می‌کند که می‌تواند تجربه خوبی برای شما و دوستانتان در ایام عید و بعد از آن خلق کند.

بازی موبایلی Last Day on Earth: Survival

این بازی نسخه دوم در سری خود است که نما بالا بوده و جلوه بصری خوبی دارد. سبک بازی تلاش برای بقا در دنیایی پر از زامبی است که می‌توانید این لذت کشتن زامبی را با دوستان خود شریک شوید.

بازی موبایلی چند نفره

در این بازی که توسط Kefir Games ساخته شده در کنار مبارزه با زامبی‌ها، بخش زیادی از زمان خود را صرف ساخت بیس خود و جمع کردن منابع مختلف در گوشه به گوشه‌های نقشه بازی خواهید کرد.

شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود به صورت 4 نفره تجربه کنید که البته تعداد کمی از کاربران از مشکلات اتصال آنلاین بازی خبر دادند. این کاربران گفته‌اند که برخی اوقات در مپ مختلفی نسبت به دوستان خود وارد بازی می‌شوند. بدون در نظر گرفتن این مشکل احتمالی، بازی گیم‌پلی جذابی دارد و بخش‌های بیس‌سازی و غیره‌ای که در کنار کمبت به بازی اضافه شده است می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی موبایلی 2 Player games : the Challenge

این بازی در اصل یک بازی نیست و یک مجموعه است که در خود چندین و چند بازی مختلف دارد. همانطور که اسم بازی به ما می‌گوید، بازی‌های طراحی شده در این مجموعه دو نفره هستند که البته می‌توانید با هوش مصنوعی بازی تنهایی آن‌ها را بازی کنید. بازی‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانید تنها با یک گوشی و به صورت آفلاین با دوست خود بازی کنید.

بازی موبایلی چند نفره

 

گرافیک بازی بسیار ساده و جذاب بوده و بدون داشتن بخش آموزش، تمام مدل‌های مختلف بازی را با سادگی که دارد به شما آموزش می‌دهد. مدت زمان هر بازی هم تقریبا کوتاه بوده و می‌توانید در عرض چند دقیقه چند مدل مختلف بازی را تجربه کنید. تنوع بازی‌ها بالا بوده و مدل‌های آشنایی مانند شطرنج، سودوکو، بیلیارد و ماربازی به همراه مدل‌های جدید دیگری دارد که همه و همه در کنار سادگی، جذابیت بالایی دارند و می‌تواند اوقات خوشی برای شما و دوستان مختلف‌تان در ایام عید رقم بزند.

بازی موبایلی Unkilled

بازی موبایلی Unkilled در سال 2015 منتشر شد؛ این بازی که در استودیوی Madfinger Games ساخته شده بود، در سبک ترس و بقا و شوتر اول شخص، طراحی و گیمر در آن به شکار زامبی‌ها می‌پردازد. کاربر با 150 مرحله متنوع روبرو است و سازندگان نیز اعلام کردند به تدریج مراحل بازی بیشتر هم خواهد شد.

کاربر با کشتن هر زامبی و کسب امتیاز بیشتر می‌تواند از سلاح و قابلیت‌های جدید موجود در بازی استفاده کرده و با دوستان و دیگر افراد به مبارزه با موجودات بازی بپردازد. بازی موبایلی Unkilled هم به صورت تک نفره و هم چند نفره عرضه شده و بخش چند نفره‌ قابلیت‌های فراوانی دارد که موجب می‌شود هر کاربر حداقل یک بار آن را تجربه کرده باشند.

در بخش چند نفره، کاربر قادر است با دیگر پلیرها به بازی بپردازد، ارتشی از زامبی‌ها را مقرر کند تا به دیگر بازیکنان حمله کنند، یا اینکه به صورت تک به تک با دیگر گیمرها بازی کند. سازنده در بخش گرافیک بصری بسیار عالی عمل کرده و گیم پلی بازی نیز پیچیدگی زیادی ندارد. بازی موبایلی Unkilled ترکیبی از Kill Shot Virus و Clash of Clans است؛ اگر به این سبک علاقمند هستید، این بازی یکی از بهترین تجربه‌های موبایلی را برای‌تان فراهم خواهد کرد.

3 در مورد “عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چهار بازی موبایلی چند نفره و متفاوت برای تعطیلات عید”

  1. سایبرهانتر خیلی تخیلیه دیگه…
    البته واسه کسایی که از پابجی خوششون میاد خوبه
    ولی واسه کال اف بازا و کانتر بازا بچگانه اس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH