طرحی که سامسونگ باید تقلید کند؛ اولین تصویر از گوشی تاشو ویوو ایکس فلیپ منتشر شد

شرکت ویوو در ماه آوریل امسال از گوشی تاشو ایکس فولد 2 رونمایی خواهد کرد. در کنار معرفی این محصول احتمالا شاهد رونمایی از مدل ویوو ایکس فلیپ با طراحی تاشو صدفی‌شکل خواهیم بود.

انتشار شایعات پیرامون یک دستگاه تاشو با لولای افقی از چند ماه قبل آغاز شده و امروز تصویری زنده از این دستگاه در فضای وب منتشر شده است. این تصویر توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station ارائه شده است.

گوشی جدید دارای یک ماژول جزیره‌ای دایروی‌شکل با لوگوی زایس و یک نمایشگر افقی خواهد بود. این نمایشگر بیش از نیمی از قاب جلویی دستگاه را اشغال خواهد کرد. ماژول جزیره‌ای دایروی‌شکل احتمالا از 2 لنز دوربین میزبانی می‌کند. همچنین الگوی الماسی روی پنل پشتی گوشی قابل رویت بوده و رنگ‌آمیزی بنفش نیز با محبوب‌ترین مدل رنگی سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ و اوپو فایند N2 فلیپ مطابقت دارد.

تصویر منتشر شده برخلاف انتظارات چندان دقیق نیست و هم‌اکنون در خصوص طراحی لولا و باز شدن آن به‌طور کاملا صاف یا با وجود یک شکاف جزئی نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

بر اساس اطلاعات و نتایج تست‌های بنچمارک پیش‌تر لو رفته اکنون می‌دانیم که نمایشگر داخلی این گجت از رزولوشن 1080p برخوردار خواهد بود. بعلاوه توان پردازشی این محصول از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام به‌همراه 12 گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH