Photosphere به اپل راه پیدا کرد

Photo-Sphere

دوستداران عکاسی با موبایل که تلفن‌های همراه شرکت اپل را در اختیار دارند می‌توانند از این خبر خوشحال شوند زیرا این نرم‌افزار محبوب شرکت گوگل برای آن‌ها قابل‌دسترسی خواهد بود و بنا به اعلان رسمی انجام‌شده، Photosphere به اپل راه پیدا کرد.

این نرم‌افزار به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای گرفتن عکس‌های 360 درجه شناخته می‌شود و کاربران فراوانی ب روی سیستم‌عامل اندروید از آن استفاده می‌کنند ولی تا به امروز دارندگان دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS از داشتن آن بی‌بهره بودند که سرانجام با عرضه شدن این محصول برای این سیستم‌عامل، کاربران دومین سیستم‌عامل محبوب همراه دنیا نیز به این برنامه کاربردی دسترسی خواهند داشت.

شرکت گوگل در روز پنج‌شنبه هفته پیش اعلام کرد که این نرم‌افزار از انحصار اندروید درآمده است و قرار است تا محصولات اپل که به iOS مجهز هستند نیز امکان استفاده از آن را داشته باشند. این نرم‌افزار با کک سیستم بسیار ساده و کارآمد خود به شما اجازه می‌دهد تا از یک نقطه مرکزی برای گرفتن عکس 360 درجه استفاده کنید و پس‌ازآن، Photosphere به‌طور خودکار عکس‌های شمارا به یکدیگر متصل خواهد ساخت تا تصویری یکپارچه و فوق‌العاده را از محیطی که در آن عکاسی کرده‌اید در اختیار داشته باشید و به‌این‌ترتیب خاطراتی کاملا متفاوت از عکاسی شما بایتان باقی خواهد ماند.

مدیر تولید این نرم‌افزار در ابتدای تولید آن برای توضیح عملکرد این برنامه گفته بود که کاربران Photosphere خواهند توانست تا با این اپلیکیشن، دنیا را به‌طور مجازی کاوش نمایند. رد این میان و با توجه به رقابت سنگین گوگل و اپل، عرضه برنامه‌های این شرکت‌ها بر روی سیستم‌عامل رقیب تا حد زیادی عجیب به نظر می‌رسد ولی برنده اصلی این تبادل برنامه کسی نخواهد بود جز کاربرانی که بدون توجه به سیستم‌عامل و جنگ‌های پشت پرده شرکت‌ها، تنها قصد استفاده تمام و کمال از دستگاه خود را دارند و در این راه از هر برنامه کاربردی‌ای که بتواند کارایی گوشی‌ را برای آن‌ها بهینه‌سازی کند، استقبال به عمل خواهند آورد.

گوگل در سیستم‌عامل اندروید توانسته است تا به توفیق بسیار چشمگیری دست یابد و حتی در طول چند ماه گذشته میلادی و بر اساس آمار عرضه‌شده توانسته است تا برتری خود نسبت به سیستم‌عامل iOS را بیشتر نیز کرده و سهم بالاتری از مالکیت بازار فروش را در اختیار بگیرد.

مسئولان اپل درباره عرضه شدن این برنامه بر روی سیستم‌عامل همراهشان اظهارنظر خاصی نکرده‌اند ولی به نظر نمی‌رسد که شکایتی از این بابت داشته باشند زیرا برنامه‌های کاربردی مانند Photosphere می‌توانند برای این سیستم‌عامل منفعت داشته باشند و این عمل گوگل درنهایت یک اقدام دو طرف برد خواهد بود و هر دو شرکت از آن سود خواهند برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH