با این وسیله گوشی و تبلت خود را ضد آب کنید!

حتما تاکنون به دریا رفته‌اید و دلتان خواسته است تا در زیر آب عکس بگیرید و یا هنگام آب بازی با اسمارت فون فیلم بگیرید! احتمالا اول خواستید گوشی خود را ضد آب کنید، ولی هرچه فکر کرده‌اید به نتیجه‌ای جز خرید یک اسمارت فون گران قیمت نرسیده‌اید! با تازگی محصولی در بازارهای ایالات‌متحده به فروش می‌رسد که می‌تواند نه تنها اسمارت فون شما را، بلکه هر گجتی که دارید را به‌راحتی برایتان ضد آب کرده و خیالتان را آسوده سازد! این محصول ارزان قیمت نگرانی شما از بابت پرداخت هزینه بالا را نیز برطرف می‌کند. فرض کنید با یک تبلت ده اینچی به زیر آب رفته و عکس برداری می‌کنید!

aloksak_1

aLOKSAK ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه برای ضد آب کردن هر وسیله ایست! این محصول جالب بسیار سبک بوده و در همه سایزی موجود است! از یک گوشی کوچک تا یک تبلت بزرگ! این کیسه سبک و بدرد بخور به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی در زیر آب با گوشی خود عکس‌برداری کنید و یا با خیال راحت به دیدن فیلم و خواندن پیام‌هایتان مشغول شوید.

کیسه‌های aLOKSAK را می‌توانید در بسته‌های 3 تایی و با قیمت تنها 8 دلار خریداری کنید! این کیسه‌ها ضد آب بوده و به هیچ وجه آب به درون آن‌ها نفوذ نمی‌کند!

50043-iL-aLOK4MPFAN1

2 در مورد “با این وسیله گوشی و تبلت خود را ضد آب کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH