رندرهای جدید آیفون 15 پرو اپل با رنگ‌آمیزی قرمز تیره منتشر شد

تاکنون اشکال مختلفی از طرح‌های مفهومی گوشی آیفون 15 اپل در فضای وب منتشر شده است. بنابراین اگرچه غافلگیر کردن مخاطبان، کاری دشوار است؛ اما یک طراح معروف با شناسه 4RMD تمام تلاش خود را در این راستا به‌کار گرفته است.

پس از انتشار شایعاتی در فضای وب مبنی بر عرضه سری آیفون 15 با رنگ‌آمیزی قرمز تیره، 4RMD رندرهایی از طرح مفهومی آیفون 15 پرو با رنگ‌آمیزی مورد اشاره را منتشر کرد.

همچنین تریلر مربوط به گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اخیرا منتشر شده و در قسمت انتهایی این خبر قابل مشاهده است.

آیفون 15 پرو نمایش داده شده در این تصاویر دارای پنل جلویی با زوایای خمیده بوده و از یک نمایشگر تخت با محافظ سرامیکی میزبانی می‌کند.

همچنین قاب تیتانیومی جدید صیقل خورده با لبه‌های خمیده و 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Space Black)، نقره‌ای (Silver)، قرمز تیره (Deep Red) و رزگلد (Rose Gold) مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. البته دکمه‌های لمسی فیزیکی نیز یکی از مولفه‌های طراحی آیفون‌ 15 پرو به‌شمار می‌روند.

آیفون‌های آینده بار دیگر در مدل‌های 6.1 و 6.7 اینچی به‌همراه پنل‌های Super Retina XDR با حواشی باریک‌تر روانه بازار خواهند شد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز آیفون 15 پرو مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی 8K و دوربین فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی جدید با لنز پریسکوپی، زوم اپتیکال 6 برابری و بزرگنمایی دیجیتال حداکثر 60 برابری خواهد بود.

بزرگترین تغییر احتمالا به جایگزینی پورت لایتنینگ با USB-C مربوط می‌شود؛ تحولی که اپل با توجه به قوانین جدید اتحادیه اروپا وادار به اجرای آن شده است.

همچنین آیفون‌ 15 پرو احتمالا مجهز به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و توان پردازشی خود را از تراشه 3 نانومتری جدید اپل موسوم به A17 Bionic دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH