فروش سری گلکسی S23 سامسونگ در مقایسه با گلکسی S22 بسیار بیش‌تر بوده است

سامسونگ انتظار داشت که فروش سری گلکسی S23 در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی آن بهتر باشد و اکنون ظاهرا برند کره‌ای به این هدف دست یافته است.

در آستانه عرضه گوشی‌های سری گلکسی S23 در ژاپن طی روز 20 آوریل (31 فروردین ماه) غول فناوری کره‌ای تائید کرده که فروش مدل‌های سه‌گانه خانواده گلکسی S23 در مناطق آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه و هندوستان نسبت به مدل‌های نسل قبلی به‌ترتیب 1.7، 1.5 و 1.4 برابر بیش‌تر بوده است.

فروش پرچمداران جدید در کره‌جنوبی طی بازه زمانی مشابه با سری گلکسی S22 از مرز 1 میلیون واحد فراتر رفت. سامسونگ فروش 1 میلیون دستگاهی در کره‌جنوبی را با اهدای پاداش‌هایی برای خریداران شامل کوپن‌های 100 هزار وونی یا جبران خسارت جشن می‌گیرد.

سامسونگ اعلام کرده که مدل پرچمدار گلکسی S23 اولترا 60 درصد از کل فروش خانواده گلکسی S23 را به خود اختصاص داده و مدل‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیز هر یک سهم 20 درصدی را در اختیار دارند. با این‌حال سامسونگ از ارائه اعداد و ارقام دقیق فروش اجتناب نموده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها غول کره‌ای قصد دارد تا طی روز 31 فروردین ماه، گوشی‌های سری گلکسی S23 خود را در ژاپن و برخی کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا عرضه نماید.

بی‌تردید پاداش‌های پیش‌سفارش سامسونگ، معامله سودآوری را برای این شرکت رقم می‌زنند. بعلاوه به‌کارگیری دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید در کنار استفاده انحصاری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی نیز در موفقیت دستگاه‌های سری گلکسی S23 نقش مهمی ایفا کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH