ال‌جی از لوگو جدید برند خود رونمایی کرد

شرکت ال‌جی از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. اکنون این برند کره‌ای از لوگو دیجیتالی صاف‌تر با رنگ‌آمیزی قرمز روشن‌تر موسوم به LG Active Red استفاده می‌کند.

شعار تجاری ال‌جی یعنی Life’s Good در زمینه برندسازی و بسته‌بندی محصولات تولیدی این شرکت به‌ شکل گسترده‌تری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این لوگو دارای طراحی جدیدی بوده و ال‌جی به امید بازآفرینی هویت برند خود از ظاهری پویاتر و جوان‌پسندتر بهره گرفته است.

ویلیام چو؛ مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد: “در اختیار داشتن یک استراتژی برند قوی و ثابت، ما را قادر می‌سازد تا با ارزش و هویت منحصربه‌فرد خود به نحو بهتری ارتباط برقرار نموده و مقوله‌های نوآوری و پویایی را به شکلی هماهنگ با هم ادغام کنیم. ال‌جی با اجرای استراتژی جدید برند قصد دارد تا به یک برند نمادین تبدیل شده و مصرف‌کنندگانی فراتر از نسل‌ها و مکان‌ها را به سوی خود جلب نماید.”

همچنین ال‌جی با استفاده از حرکات بیانی مانند چشمک زدن، لبخند و حرکات سر به‌دنبال توصیف بهتر لوگو شاخص خود در فضای وب است. با توجه به برخی گزارش‌های مخابره شده در رابطه با بازاریابی، لوگو جدید موجب جذابیت بیش‌تر برند کره‌ای برای گروه بزرگ‌تری از مصرف‌کنندگان در سراسر کشورها و نسل‌ها از جمله نسل Z (نوجوانان) خواهد شد.

لوگو دیجیتالی جدید شرکت ال‌جی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH