احتمالا سامسونگ گلکسی S24 اولترا با یک دوربین کمتر عرضه می‌شود!

شرکت سامسونگ از سال 2021 اقدام به عرضه مدل‌های اولترا در سری گلکسی S خود کرده و این گوشی‌ها همواره مجهز به 4 عدد دوربین روی پنل پشتی خود بوده‌اند. 2 عدد از این دوربین‌ها از نوع تله‌فوتو (یکی با بزرگنمایی 3 برابری و دیگری از نوع تله‌فوتو پریسکوپی با بزرگنمایی 10 برابری) هستند. اما اکنون بر اساس اظهارات یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe به‌نظر می‌رسد که با عرضه گوشی گلکسی S24 اولترا در سال آینده، اوضاع احتمالا دستخوش تغییر خواهد شد.

این افشاگر ادعا می‌کند که سامسونگ دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی 3 برابری را از گلکسی S24 اولترا نموده و آن‌را با ماژول تله‌فوتو پریسکوپی ادغام خواهد کرد. اگرچه Ice Universe به جزئیات بیش‌تری در این زمینه اشاره نکرده است؛ اما یک افشاگر دیگر مدعی شده که غول کره‌ای، ماژول تله‌فوتو با زوم 3 برابری را از گلکسی S24 اولترا کنار گذاشته و در عوض از یک دوربین تله‌فوتو تا شده با بزرگنمایی متغیر در محدوده 3 تا 10 برابری بهره خواهد برد.

در ماه دسامبر سال گذشتهIce Universe ادعا کرد که سامسونگ برای گوشی گلکسی S24 اولترا، سنسور تله‌فوتو موجود در مدل‌های پیشین را کنار گذاشته و از ایده جدیدی به‌عنوان جایگزین آن استفاده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که دوربین تله‌فوتو تا شده با بزرگنمایی متغیر 3 تا 10 برابری همین ایده جدید به‌شمار می‌رود.

این اطلاعات از منابع متنوعی به‌دست آمده است؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آن با دیده تردید نگاه کنید. تا موعد رونمایی از سامسونگ گلکسی S24 اولترا بیش از 6 ماه دیگر زمان باقی مانده و در این مدت، برنامه‌های کمپانی می‌توانند دستخوش تغییر شوند.

بر اساس اعلام یک افشاگر، سری گلکسی S24 مجهز به تراشه‌های 4 نانومتری اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس مجهز به سنسور ISOCELL GN3 بوده و مدل اولترا از دوربین تله‌فوتو تاشو با بزرگنمایی متغیر 3 تا 10 برابری بهره خواهد برد. از سوی دیگر سری گلکسی S25 احتمالا از تراشه‌های 3 نانومتری اگزینوس 2500 یا اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کرده و علاوه بر حذف سنسور GN3 از یک حسگر 200 مگاپیکسلی جدید با فناوری‌های متعدد و پیشرفته بهره‌برداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH