اوپو قابلیت‌های جدیدی را برای نمایشگر خارجی گوشی فایند N2 فلیپ عرضه کرد

در حال حاضر شرکت اوپو سرگرم ارائه یک ویژگی جدید برای گوشی هوشمند تاشو خود موسوم به اوپو فایند N2 فلیپ است. کمپانی چینی با صدور یک بیانیه مطبوعاتی از تعهد خود برای به‌روزرسانی 4 ساله این گوشی تاشو خبر داد.

این به‌روزرسانی تماما به نمایشگر خارجی گوشی مربوط می‌شود. این نمایشگر اکنون از ویجت انحصاری اسپاتیفای و همچنین عملکرد تبدیل گفتار به متن برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان منتخب پشتیبانی می‌کند.

ویجت مخصوص نمایشگر کاور با همکاری اسپاتیفای توسعه یافته و به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به باز کردن گوشی، موسیقی خود را کنترل نمایند. همچنین این ویجت امکان افزودن آهنگ فعلی به کتابخانه را فراهم می‌کند. آلبوم موسیقی نیز در جای خود قرار دارد و کاربران با یک نگاه اجمالی می‌توانند از آهنگ در حال پخش مطلع شوند.

عملکرد تبدیل گفتار به متن توسط پیام‌رسان‌های واتس‌آپ، مسنجر، برنامه‌ پیام‌رسان گوگل، تلگرام و لاین پشتیبانی می‌شود. این ویژگی مشخصا زمانی بسیار مفید واقع می‌شود که کاربران قادر به پاسخگویی فوری به پیام‌ها از طریق تایپ کردن نیستند. بنابراین سیستم از طریق نمایشگر خارجی به‌طور مستقیم این کار را برای آنها انجام می‌دهد.

انتشار این به‌روزرسانی در میان کاربران گوشی اوپو فایند N2 فلیپ هم‌اکنون آغاز شده است؛ اما دسترسی به آن احتمالا یک یا دو روز زمان خواهد برد. بنابراین مالکان این گجت بایستی کمی صبور باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH