هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل احتمالا دارای منبع تغذیه مغناطیسی خواهد بود!

شرکت اپل از مدتی قبل روی توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی کار می‌کند. اکنون به‌نظر می‌رسد که غول کوپرتینویی آماده است تا طی ماه‌های آینده از این دستگاه به‌طور رسمی رونمایی کند.

در حال حاضر انتظار می‌رود که این گجت ضمن برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) معرفی شود. جزئیات مربوط به هدست واقعیت ترکیبی اپل هم‌اکنون در فضای آنلاین منتشر شده است. بر اساس آخرین اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که این محصول مجهز به یک کابل مغناطیسی برای شارژ خواهد بود.

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ طی گزارشی در خبرنامه Power On اعلام کرده که محصول جدید اپل احتمالا Reality Pro یا Reality One نامگذاری شده و مجهز به 2 درگاه USB-C جهت انتقال داده و یک کانکتور اختصاصی جدید برای شارژ خواهد بود. منبع تغذیه مورد انتظار احتمالا از طراحی مشابه با MagSafe بهره خواهد برد.

این منبع دارای یک سری گرد بوده و به‌صورت مغناطیسی به هدست اپل متصل می‌شود. کاربران پس از وارد نمودن کابل می‌توانند آن‌را چرخانده و در جای خود قفل کنند. برخی گزارش‌های اخیرا منتشر شده نشان می‌دهند که هدست واقعیت ترکیبی اپل دارای یک منبع تغذیه خارجی خواهد بود؛ چرا که اپل نگران مشکلات گرمایشی است. بروز چنین مشکلاتی به آسانی می‌تواند بر تجربه کاربری هنگام استفاده از دستگاه تاثیر منفی بگذارد.

این منبع تغذیه تقریبا به اندازه یک گوشی آیفون بوده و بر اساس گزارش‌ها با یک نوبت شارژ کامل برای مدت حداکثر 2 ساعت شارژدهی خواهد داشت. اگرچه در رابطه با هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل هنوز اطلاعات زیادی مورد تائید قرار نگرفته است؛ اما انتظار می‌رود که این گجت با قیمت‌گذاری تقریبی 3000 دلاری طی چند ماه آینده روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH