تغییر نوع و زمان تحویل خودرو از فردا در سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد

همانطوری که می‌دانید، در طرح یکپارچه فروش خودروها، شرکت‌های خودروسازی مختلفی از جمله ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و غیره شرکت کردند و خودروهای خود را به فروش گذاشتند. اکنون پس از گذشت چندین روز، تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اعلام کرده است که متقاضیانی که قصد دارند نوع خودروی خود و یا زمان تحویل آن را تغییر دهند، می‌توانند از فردا وارد سایت سامانه یکپارچه خودرو شوند.

اگر زمان تحویل متقاضی سال 1403 باشد، خریدار می‌تواند با تغییر زمان آن نسبت به تحویل گرفتن زودتر خودرو اقدام کند. این متقاضیان می‌توانند زمان تحویل خودروی خود را تغییر داده و آن را در یکی از فصول سال 1402 اولویت‌بندی کنند.

در این گزارش اینچنین آمده است که متقاضیان خرید خودروی یکپارچه می‌توانند از فردا یعنی 5 اردیبهشت ماه 1402 وارد سامانه فروش یکپارچه خودرو شوند و نسبت به تغییر نوع یا زمان تحویل آن اقدام کنند.

نکته قابل ذکر این است که تنها تا 5 روز امکان تغییر زمان تحویل خودرو و نوع آن وجود دارد.

2 در مورد “تغییر نوع و زمان تحویل خودرو از فردا در سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد”

  1. توی سایت وقتی تغییر خودرو می زنم میگه که باید از خودرو قبلی انصراف بدم
    یعنی خودرو ۱۴۰۳ رو لغو سفارش کنم یا از طرح انصراف بدم؟

    1. سعید صانعی

      سلام، باید خودرو فعلی رو لغو سفارش بزنید و در صفحه اصلی بر روی لوگو شرکت مورد نظر کلیک کرده و از بین خودروهای موجود، یکی را انتخاب کنید، البته شما می‌توانید 4 خودرو دیگر را نیز در اولویت های بعدی انتخاب کرده تا در صورتی خودرو اول در سال 1402 قابل تحویل نبود، به‌ترتیب خودروهایی که با الویت 2 تا 5 انتخاب کردید به شما تحویل داده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH