معرفی بهترین گوشی‌های مناسب برای عکاسی در ایران

وعده مدیر ارشد شیائومی: پرچمدار بعدی این شرکت طراحی جذاب‌تری از شیائومی 11 اولترا دارد

در حال حاضر کمپانی شیائومی با جدیت تمام روی توسعه گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 14 کار می‌کند و این گجت‌ها از نظر طراحی، کاربران را ناامید نخواهند کرد. این ادعا حداقل در رابطه با مدل شیائومی 14 پرو صدق می‌کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo به‌طور مستقیم پرسشی را با Wei Xu؛ رئیس واحد طراحی صنعتی شیائومی در میان گذاشت. وی پرسید که آیا شیائومی 14 پرو به زیبایی شیائومی 11 اولترا خواهد بود یا خیر. آقای ژو در پاسخ به این پرسش اعلام کرد که دستگاه جدید حتی از طراحی جذاب‌تری برخوردار خواهد بود.

با توجه به این اظهارات به‌نظر می‌رسد که شیائومی محصول بسیار جذابی را برای مشتریان خود تدارک دیده است. با این‌حال کلیه اطلاعات مطرح شده در این رابطه صرفا جنبه گمانه‌زنی‌ داشته و حتی افشای نخستین داده‌های مستند درباره سری شیائومی 14 نیز در آینده نزدیک آغاز نخواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری شیائومی 14 در پایان سال 2023 معرفی خواهند شد. اما به هرحال طراحی یا به بیان بهتر، الگوی پیاده‌سازی پنل پشتی شیائومی 13 پرو چندان جذاب به‌نظر نمی‌رسد. انتظار می‌رود که تیم طراحی شیائومی با عرضه مدل جانشین این محصول به وضعیت کنونی تا حدی سر و سامان بدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH