جزئیات جدید پیرامون گوشی اقتصادی ردمی 12 در فضای وب منتشر شد

گوشی‌های ارزان‌قیمت برند ردمی به همان اندازه مدل‌های میان‌رده سری نوت در میان کاربران محبوب هستند. کمپانی شیائومی اخیرا از گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی 12C در بازارهای جهانی رونمایی کرده و مدل‌های ردمی A1 و ردمی A2 را نیز به بازار عرضه نموده است.

اکنون به‌نظر می‌رسد که برند فرعی شیائومی در تدارک عرضه یک گوشی ارزان‌قیمت جدید با نام ردمی 12 است. شواهدی دال بر وجود این دستگاه اخیرا در وبسایت آمریکایی FCC و پایگاه داده IMEI رویت شده است. البته تا این لحظه جزئیات محدودی در رابطه با گوشی ارزان‌قیمت آینده ردمی منتشر شده است.

ردمی 12 همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ احتمالا یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید از برند چینی به‌شمار می‌رود. این در حالیست که شیائومی هنوز موجودیت چنین دستگاهی را به‌طور رسمی تائید نکرده است.

این گجت پیش‌تر در پایگاه داده IMEI رویت شده و نام و شماره مدل آن یعنی 23053RN02L مورد تائید قرار گرفته است. از سوی دیگر، نسخه متفاوتی از گوشی با شماره مدل 23053RN02Y نیز در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شناسایی شده است.

به گفته مقامات آگاه، ردمی 12 به‌عنوان یک گوشی هوشمند 4G و همراه با رابط کاربری MIUI 14 (به‌صورت پیش‌فرض) عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این اینترفیس بر پایه اندروید 13 بنا شده باشد.

البته در رابطه با گوشی‌های ردمی نمی‌توان چنین اظهارنظری را با قطعیت مطرح کرد؛ چرا که این برند اخیرا به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های سری ردمی نوت 12 پرو منتشر کرد. این به‌روزرسانی اگرچه دارای رابط کاربری MIUI 14 بود؛ اما بر پایه اندروید 12 ارائه شد.

بعلاوه اطلاعات مندرج در وبسایت FCC نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند به‌همراه یک آداپتور شارژ با شماره مدل MDY-12-EA و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که ردمی 12 مجهز به باتری با حداقل ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت باشد.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال انتظار می‌رود که با گذشت زمان به تدریج جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت ارائه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH