اولین تصاویر از گوشی مقاوم نوکیا Sentry 5G در فضای آنلاین منتشر شد

نوکیا Sentry 5G، جانشین معرفی نشده گوشی مقاوم نوکیا XR20 ساخت کمپانی HMD Global محسوب می‌شود. اگرچه این گجت هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ اما اواخر سال گذشته میلادی در نقشه راه کمپانی فنلاندی رویت شد. در آن مقطع زمانی صرفا به نام و برخی مشخصات این گوشی اشاره شد؛ اما اکنون با نزدیک شدن به موعد رونمایی رسمی از نوکیا Sentry 5G جزئیات بیش‌تری در خصوص آن ارائه شده است.

کاربران وبسایت WinFuture اخیرا تصاویر جدیدی از نوکیا Sentry 5G را منتشر کرده‌اند. این تصاویر نشان‌دهنده طراحی ظاهری گوشی در تمامی ابعاد هستند.

این گوشی مقاوم احتمالا با نام گویاتر نوکیا XR30 روانه بازار خواهد شد؛ اگرچه این موضوع هنوز مورد تائید قرار نگرفته است. با این‌حال این سناریو صرفا یک گمانه‌زنی قلمداد شده و برای روشن شدن نام دستگاه بایستی منتظر انتشار اطلاعات رسمی از جانب HMD Global باشیم.

تصاویری که اخیرا در فضای آنلاین منتشر شده است؛ به هیچ‌گونه جزئیات جالبی در رابطه با طراحی گوشی اشاره نمی‌کنند. گوشی مقاوم آینده نوکیا با نام XR30 (یا هر نام دیگری) از سایر مدل‌های مقاوم موجود در بازار متمایز نیست.

در واقع موضوعی که موجب تمایز این گجت از رقبای آن می‌شود؛ پشتیبانی از اتصال 5G است. این ویژگی در اکثر گوشی‌های اندرویدی مقاوم موجود در بازار قابل دسترس نیست. به‌دنبال انتشار نقشه راه HMD در فصل پاییز گذشته، برخی مشخصات گوشی مقاوم آینده نوکیا به‌صورت ناخواسته فاش شد.

بر این اساس اکنون می‌دانیم که نوکیا XR30 مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خواهد بود.

در رابطه با تراشه مورد استفاده توسط این گجت هیچ‌گونه جزئیات خاصی در دست نیست؛ اما نوکیا XR30 مجهز به حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

با توجه به سایر اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که نوکیا XR30 مجهز به یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. از جنبه قیمت‌گذاری نیز این محصول با برچسب قیمتی حدودا 500 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که کمپانی HMD بالاخره چه زمانی از گوشی نوکیا XR30 به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این سناریو در آینده‌ای نه‌چندان دور عملی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH