گوگل برای واحد X یک شرکت طراحی خرید

GOOGLE

شاید بسیاری از شرکت‌ها برای ساخت پروژه‌های ویژه خود به داشته‌های فعلی بسنده نموده و بر اساس شرایط موجود اقدام به ساخت محصولات خود نمایند ولی تفاوت یک شرکت پیشرو و یک شرکت معمولی درست در همین نقطه مشخص می‌شود. شرکت‌های بزرگ به داشته‌های فعلی راضی نیستند و همواره به فکر پیشرفت هستند. مثال بارز علاقه به پیشرفت را می‌توان در اقدام انجام‌شده شرک گوگل دانست زیرا گوگل برای واحد X یک شرکت طراحی خرید تا کارهای پروژه‌های ویژه خود را به بالاترین سطح از کیفیت ارتقا بدهد.

به‌این‌ترتیب، بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های گوگل با طعم خاصی از طراحی ویژه همراه خواهند شد تا محصولات گوگل به مرحله جدیدی از حیات خود وارد شوند. شرکت گکو دیزاین که یک شرکت مشهور طراحی است در وب‌سایت رسمی خود با یک اعلامیه، به‌طور قطعی خبر از پیوستن به بدنه شرکت گوگل داد. این بیانیه که در ادامه می‌توانید ترجمه آن را مشاهده نمایید به این شرح است:

گکو دیزاین و تمام محصولاتش در حال انتقال به پروژه X گوگل هستند

این یک فرصت خارق‌العاده برای همه افراد حاضر در شرکت گکو است. ما از اینکه افتخار پیوستن به پروژه X گوگل را یافته‌ایم بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا بر روی تعداد بالایی از پروژه‌های دارای برش فراوان، کار خواهیم نمود. ما از کار کردن با تمامی مشتریانمان لذت بردیم و لغت‌ها نمی‌توانند میزان قدردانی ما نسبت به حمایت‌های انجام‌شده در طول سال‌هایی که درهای شرکت گکو بروی همه باز بود را نشان بدهد.

با تشکر مجدد

رییس و مالک شرکت، خواکین ال گاینه

شرکت گکو در سال 1996 تأسیس شده است و در کارهای انجام‌شده، نام بسیار مطلوبی از خود بر جای نهاده است که همین امر گوگل را برای در اختیار گرفتن این شرکت ترغیب نمود. بخش X از شرکت گوگل در حقیقت بر روی پروژه‌های آینده این شرکت کار می‌کند که یکی از نمونه‌های خروجی این بخش را می‌توان عینک گوگل دانست که البته مجددا واحد X در حال کار کردن بر روی تغییرات دیگری بر روی این عینک هوشمند است تا بتواند نسخه ساده آن را روانه بازار نماید که خبر آن را دیروز در آی‌تی رسان مشاهده نمودید.

از دیگر پروژه‌های مشهور واحد X می‌توان به خودروی بدون نیاز به راننده گوگل یادکرد که در نوع خود یک شاهکار طراحی محسوب می‌شود و در کنار آن نیز موارد دیگری مانند لنز‌های چشمی هوشمند، بالون‌های ارتفاع بالا برای تولید امواج وای فای و … اشاره نمود که هر یک در نوع خود فناوری آینده محسوب می‌شود و ممکن است در آینده به‌عنوان یک تکنولوژی روزمره از آن یاد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH