تصاویر گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی به همراه مشخصات آن‌ها فاش شد؛ اچ‌تی‌سی هنوز زنده است!

اخیرا تعداد زیادی تصویر زنده از یک دستگاه اسرارآمیز اچ‌تی‌سی همراه با برخی اطلاعات سخت‌افزاری مربوط به آن در فضای آنلاین منتشر شده است. ظاهرا این گجت دارای 3 شماره مدل مختلف شامل 2QC9200، 2QC9100 و 2QCB100 بوده و با نام احتمالی اچ‌تی‌سی U23 پرو 5G روانه بازار خواهد شد.

نمایشگر آمولد، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، برخی ویژگی‌های برجسته این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند.

همچنین بر اساس شنیده‌ها این گوشی مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و مجموعا 4 ماژول دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم تامین خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 13 خواهیم بود. همچنین جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون احتمالا روی لبه فوقانی قاب گوشی تعبیه خواهد شد.

بر اساس اعلام منابع خبری، قاب پشتی و میانی دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است. همچنین در یکی از رندرهای لو رفته، دکمه پاور گوشی که به‌عنوان اسکنر اثرانگشت نیز عمل می‌کند؛ به معرض نمایش گذاشته شده است.

با توجه به کلیه اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که این دستگاه یک نمونه مهندسی به‌شمار رفته و مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

بنابراین در این مرحله هرگونه اطلاعات پیرامون قیمت‌گذاری یا زمان عرضه این گجت صرفا بر پایه حدس و گمان ارائه می‌شوند. با این‌حال کارشناسان امیدوارند که اچ‌تی‌سی U23 پرو 5G نهایتا به بازار عرضه شود.

تصویر اچ‌تی‌سی U23 پرو 5G در کنار مدل‌های اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو و اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH