آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 برای گوشی پوکو M2 پرو منتشر شد

پوکو انتشار به‌روزرسانی MIUI 14 برای یکی از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت‌ خود با نام پوکو M2 پرو را در بازار هندوستان آغاز کرده است. این به‌روزرسانی دارای چند ویژگی جدید بوده و به منظور بهبود تجربه کاربری، اصلاحاتی را در خود جای داده است که از جمله آنها می‌توان به زبان طراحی جدید و آیکون‌های فوق‌العاده اشاره کرد.

بعلاوه این آپدیت به منظور ارتقاء امنیت سیستم، پچ امنیتی آوریل 2023 اندروید را در خود جای داده است. MIUI 14 پیش‌تر در دسامبر سال 2022 رونمایی شد و آخرین نسخه از پوسته نرم‌افزاری سفارشی شیائومی برای سیستم‌عامل اندروید به‌شمار می‌رود.

کاربران پوکو M2 پرو در هندوستان هم‌اکنون با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند از امکانات جالب آن بهره‌مند شوند. شایان به ذکر است که برخی ویژگی‌های MIUI 14 احتمالا قابل دسترس نخواهند بود؛ چرا که آپدیت جدید بر پایه اندروید 12 بنا شده است.

آپدیت MIUI 14 برای پوکو M2 پرو دارای شماره ساخت V14.0.3.0.SJPINXM بوده و از حجم تقریبا 500 مگابایتی برخوردار است. این به‌روزرسانی در ابتدا جهت تست در اختیار اعضای برنامه POCO Pilots قرار گرفته و در صورت عدم شناسایی هرگونه باگ به‌صورت OTA برای عموم کاربران منتشر خواهد شد. از طرفی کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را به‌صورت دستی دانلود نمایند.

فهرست تغییرات به‌روزرسانی صرفا به پچ امنیتی ماه آوریل 2023 و سیستم جستجوی بهینه‌سازی شده در اپلیکیشن Settings اشاره نموده است. بعلاوه بخش جستجو هم‌اکنون سوابق و دسته‌بندی‌های جستجو در گذشته را نمایش داده و این موضوع موجب سهولت دسترسی و استفاده از آن توسط کاربران خواهد شد.

فهرست کامل تغییرات به‌روزرسانی به شرح زیر است:

  • به‌روزرسانی پچ امنیتی اندروید به آوریل سال 2023 و ارتقاء امنیت سیستم
  • عملکرد پیشرفته‌تر ویژگی جستجو در اپلیکیشن Settings (دسترسی به سوابق جستجو و دسته‌بندی نتایج موجب شفافیت بسیار بیش‌تر کارها شده است).

پوکو M2 پرو در جولای سال 2020 همراه با رابط کاربری MIUI 11 و سیستم‌عامل اندروید 10 منتشر شد. MIUI 14 و اندروید 12 به‌ترتیب سومین آپدیت MIUI و دومین آپدیت اندروید برای این گوشی محسوب می‌شوند.

پوکو M2 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. توان پردازشی این گجت از طریق تراشه اسنپدراگون 720G ساخت کوالکام تامین می‌شود. پیکربندی دوربین چهارگانه روی پنل پشتی از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، ماژول ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

همچنین این دستگاه مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH