رشد 50 درصدی قیمت ارز PEPE طی دو هفته اخیر به کمک ایلان ماسک

ایلان ماسک با اشاره به ارز PEPE در توییتر موجب رشد انفجاری این ارز شد، توییت ایلان ماسک به رشد 54 درصدی و البته موقتی PEPE منجر شد. البته بعد از آن قیمت PEPE افت اندکی داشت.

حدودا یک ماه پیش بود که ارز PEPE معرفی شد و از آن زمان تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این ارز دیجیتال در دو هفته اخیر بیش از 50 درصد رشد را تجربه کرده که نشان از پتانسیل بالای آن دارد.

ارز PEPE در تاریخ 5 می به بالاترین قیمت خود یعنی 0.000004354 دلار دست یافت و علیرغم رشد 54 درصدی، هنوز هم ارزش آن نوسانات مثبتی دارد. این میم کوین در حال حاضر در صرافی‌های بزرگی، از جمله بایننس، قرار گرفته است.

پس از انتشار توییت ایلان ماسک، ارزش ارز دیگری به نام Milady Meme Coin (LADYS) نیز تغییر کرد و به 12056 درصد افزایش یافت. در چند روز اخیر، این میم کوین، در لیست ارزهای صرافی کریپتو قرار گرفت.

ماسک همچنان یکی از تأثیرگذاران افراد در حوزه ارز دیجیتال شناخته می‌شود و توییت‌های او در فضای مجازی بیشتر مواقع موجب می‌شوند که قیمت ارزها تغییر کنند.

به این مطلب نیز توجه کنید: ارز PEPE چیست و چگونه آن را بخریم؟

بر اساس گزارشی که اکانت @OnchainDataNerd منتشر کرد، مشخص شد که سه خریدار در 24 ساعت گذشته بخش‌ زیادی از ارز PEPE را خریداری کرده‌اند. یکی از این افراد، اخیرا 350 تریلیون PEPE به ارزش 500000 دلار خریداری کرده بود. او در زمانی (5 می) که قیمت این ارز به بیشترین حد خود نیز رسیده بود، ارز PEPE خرید و 1.200.000 دلار سود کسب کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH