ارز PEPE چیست؟

ارز PEPE چیست و چگونه آن را بخریم؟

قصد داریم در این مطلب به ویژگی‌های ارز pepe بپردازیم و پاسخ پرسش‌هایی همچون ارز pepe چیست و چگونه باید آن را بخریم را به شما ارائه دهیم؛ پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای پاسخ به سوال اول (PEPE چیست؟) باید بگوییم که ارز PEPE در اواسط آوریل 2023 طراحی و معرفی شد. این ارز دیجیتال یکی از نمونه‌های میم‌کوین محسوب می‌‌شود. میم‌کوین‌ها (Meme coin) معمولا رمزارزهایی هستند که براساس ترندها و میم‌های اینترنتی ایجاد شده‌اند.

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز علاوه بر ارز PEPE، دو نمونه از میم‌کوین‌ها هستند که طرفداران زیادی دارند. میم‌کوین‌ها معمولا توسط افراد مطرح و مشهور در فضای مجازی مانند ایلان ماسک و غیره تبلیغ می‌شوند تا بتوانند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کنند.

شما می‌توانید در ادامه این مطلب به پاسخ پرسش‌هایی همچون ارز pepe چیست؟ ویژگی‌های آن کدامند؟ چگونه می‌توانیم ارز pepe را خریداری کنیم و غیره برسید؛ پس تا انتها آی‌تی‌رسان را همراهی کنید.

ارز PEPE چیست؟

همانطوری که در بالا نیز به صورت خلاصه بیان کردیم، ارز PEPE یکی از نمونه‌های میم‌کوین است که در اواسط آوریل 2023 طراحی و معرفی شد. میم‌کوین‌ها (Meme coin) نیز معمولا به رمزارزهایی می‌گویند که بر اساس ترندها و میم‌های اینترنتی ایجاد می‌شوند و معمولا افراد مشهور در فضای مجازی (همچون ایلان ماسک) آنها را تبلیغ می‌کنند تا افراد بیشتری به خرید و فروش آن جذب شوند.

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز علاوه بر ارز PEPE، دو نمونه از میم‌کوین‌ها هستند که طرفداران زیادی دارند. حساب رسمی ارز PEPE در توییتر پیش‌تر اعلام کرده بود که این توکن یکی از مهم‌ترین میم‌کوین‌های موجود در بازار است و اکنون دیگر عمر دوج کوین (Dogecoin) به سر رسیده است.

ارز PEPE چیست؟

ویژگی‌های PEPE چیست؟

در زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال در 17 آوریل، هیاهوی زیادی به وجود نیامد و شاید تا همین چند وقت اخیر، اسم آن به گوش کمتر کسی خورده باشد. لوگوی این ارز دیجیتال بر اساس شخصیت PEPE قورباغه طراحی شده که در ابتدا توسط مت فیوری در سال 2005 ایجاد شد (البته در آن زمان، این نوع طراحی جنبه‌ای سیاسی به خود گرفته بود و به راست‌گرایان اشاره داشت).

عرضه در گردش این توکن‌ها اکنون 420 میلیون برآورد شده که اشاره‌ای به اصطلاح عامیانه 4/20 دارد.

به تعداد علاقمندان ارز PEPE افزوده می‌شود

اگرچه در روزهای ابتدایی معرفی این ارز، بنظر نمی‌رسید که افراد زیادی آن را بشناسند، ولی حالا آوازه آن به کاربران زیادی رسیده است. یکی از کاربران در فضای مجازی بیان کرده بود که 0.125 اتریوم به ارزش حدود 250 دلار را با 5.9 تریلیون توکن PEPE مبادله کرده است.

پس از این اتفاق، بسیاری از افراد به خریداری آن جذب شدند و ارزش آن تا 19 آوریل 2023 به حدود 1.8 میلیون دلار افزایش یافت. این میزان نسبت به سرمایه اولیه 4500 برابر بیشتر بود. ده‌ها هزار سرمایه‌گذار دیگر نیز امیدوار بودند تا بتوانند توکن‌های PEPE بیشتری را با قیمت عالی خریداری کنند.

با این حال، سرمایه‌گذارانی که 5.9 تریلیون توکن PEPE خریداری کرده‌ بودند، ممکن است در هنگام فروش آن بخاطر نقدینگی پایین دچار مشکل شوند.

آینده PEPE چگونه خواهد بود؟

هنگامی که ارز PEPE برای اولین بار وارد بازار شده بود، کارشناسان نمی‌توانستند آینده آن را پیش‌بینی کنند. اما اکنون بسیاری از آنها از جمله جیمز وو، بنیانگذار صندوق ارز دیجیتال DFG، اظهار دارند که در روزهای آینده میم‌کوین‌ها سهم بزرگی از بازار را در معاملات ارزهای دیجیتال به خود اختصاص خواهند داد.

بنابراین این احتمال وجود دارد که همچنان به طرفداران ارز PEPE افزوده شود. البته نکته مهم دیگری هم که وجود دارد این است که شاید این ارز نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال همچون Grimacecoin ،Pump Coin و بسیاری دیگر با همان سرعتی که مشهور شد، از یادها برود و عمرش به سر برسد.

در این صورت، افرادی که ارز PEPE خریداری کرده‌اند و نزدیک به 6 تریلیون PEPE دارند، باید با این احتمال کنار بیایند که روزی ارز آنها نیز ممکن است فراموش شده و از شهرت و ارزشش کاسته شود.

از کجا PEPE بخریم؟

اگر می‌خواهید PEPE را خریداری کنید، بهتر است در بین صرافی‌های داخلی موجود در ایران، به صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان سری بزنید. این صرافی کار را برای کاربران ایرانی بسیار آسان کرده است و اکنون افراد می‌توانند با عضویت در ارزیف و استفاده از ریال، هر مقدار PEPE که نیاز دارند را خریداری کنند.

علاوه بر آن، قابلیت برداشت توکن نیز در صرافی ارزیف فراهم شده و کاربران می‌توانند آن را در هر کجا که بخواهند بفرستند. لینک دانلود ارزیف در قسمت پایین قرار داده شده تا بتوانید راحت‌تر به مبادله ارزهای دیجیتال و خریداری آنها بپردازید.

دانلود اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی
دانلود اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH