تعداد کیف پول‌های دارای یک بیت کوین از 1 میلیون فراتر رفت!

بر اساس داده‌هایی که از Glassnode جمع‌آوری شده، تعداد کیف پول‌های دارای یک بیت کوین از یک میلیون هم فراتر رفته است! حداکثر میزان این کیف پول‌ها در تاریخ 23 اردیبهشت (13 می) ثبت شد.

در طول سال قبل، افراد زیادی بیت کوین خریدند و تعداد کیف پول‌های خود را افزایش دادند. قیمت بیت کوین در سال قبل بیش از 65 درصد کاهش یافته بود و بیشترین حد سقوط آن در خرداد 1401 (ژوئن 2022) و بعد از ورشکستگی صرافی FTX در آبان 1401 (11 نوامبر 2022) برآورد شده است.

در مجموع، از اوایل فوریه 2022 بیش از 190000 کیف پول‌ جدید اضافه شده و نگنتروپیک، یکی از بنیانگذاران وب‌سایت گلس‌نود، در این باره اظهار داشت که بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین وقتی است که همه سرمایه‌گذاران در حال فروش آن باشند!

او در حرف‌های خود به سقوط چندین بانک‌های بزرگ در ایالات متحده و احتمال توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو نیز اشاره کرد.

همین دلایل موجب می‌شوند که قیمت بیت‌کوین در میان مدت به 35000 دلار برسد. نگنتروپیک اینچنین گفت:

وقتی همه سرمایه‌گذاران در حال فروختن بیت کوین هستند، بخرید! این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین در بازار نزولی، تا 25.8 هزار دلار هم کاهش یابد! اطمینان داریم که قیمت آن در میان مدت به 35000 دلار برسد. توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه ژوئن نیز تاثیر خوبی در این امر خواهد داشت.

در حالی که تعداد آدرس‌های حاوی یک بیت کوین به بیش از یک میلیون رسیده است، باید گفت که همیشه یک آدرس بیت کوین نشان دهنده یک شخص واحد نیست. بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو چندین آدرس بیت کوین دارند و سایر آدرس‌ها نیز متعلق به موسسات بزرگی مانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال و شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستند که معمولا بیت کوین زیادی دارند.

بر اساس داده‌های تحلیلی وب‌سایت CoinGlass، از حدودا 19 میلیون بیت‌کوین در حال گردش، 1.89 میلیون (به ارزش 50.7 میلیارد دلار) در صرافی‌های متمرکز اصلی مانند بایننس و کوین بیس نگهداری می‌شوند.

علاوه بر این، 3 میلیون بیت کوین (به ارزش 80.4 میلیارد دلار) که 17 درصد از کل عرضه در گردش را تشکیل می‌دهد، گم شده است! معمولا این حساب‌ها، شامل آدرس‌هایی هستند که کلیدهای خصوصی آنها گم‌ شده و یا بیش از یک دهه دست نخورده باقی مانده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH