شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود برای کودکان رونمایی کرد

شیائومی اخیرا از محصول جدیدی برای کودکان در بازار چین رونمایی کرده است. دستگاه مورد اشاره MITU C7A نامگذاری شده و در واقع یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان با قابلیت برقراری تماس تلفنی به‌شمار می‌رود.

این دستگاه نمونه ارتقایافته ساعت قدیمی‌تر کمپانی موسوم به MITU 5C محسوب می‌شود. شیائومی MITU C7A یک ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت برای کودکان است.

آخرین محصول غول فناوری چینی از سری ساعت‌های MITU در واقع ساعت هوشمند دیگری است که برای کودکان ساخته شده و می‌تواند به‌عنوان یک دستگاه مستقل از گوشی تلفن همراه عمل نماید.

این ساعت مجهز به یک نمایشگر مربعی‌شکل TFT با اندازه 1.4 اینچ و رزولوشن 240×240 پیکسل است. این محصول از قابلیت دریافت سیم‌کارت برخوردار بوده و از اتصال 4G به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب کودکان با کمک دوربین داخلی ساعت خود قادر به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت اچ‌دی خواهند بود.

بدنه ساعت دارای گواهینامه حفاظتی IPX8 در برابر آب‌خوردگی بوده و از بندهای سیلیکونی استفاده می‌کند. بعلاوه ساعت هوشمند MITU C7A یک دستگاه ضد آب به‌شمار رفته و از سیستم موقعیت‌یابی GPS پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای مدت زمان استندبای طولانی‌ مدت بوده و حتی از دستیار صوتی XiaoAI نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ساعت هوشمند جدید شیائومی به لطف بهره‌مندی از ویژگی XiaoAI Classmate یک ابزار فوق‌العاده جهت یادگیری محسوب می‌شود. انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری 950 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و وزن ساعت نیز حدودا برابر با 55 گرم است.

سیستم سفارشی انحصاری MITU و یک برنامه همراه جهت کنترل بهتر والدین بر ساعت، سایر ویژگی‌های شاخص MITU C7A را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر پیش‌سفارش این محصول در بازار چین از طریق وبسایت JD. com آغاز شده است. دوره دریافت پیش‌سفارش تا 15 روز دیگر ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH