ال‌جی رکورد فروش 10 میلیون نسخه از G3 را ثبت کرد!

LG G3 Review (61)

بیش از یک ماه از حضور رسمی آخرین پرچم‌دار ال‌جی در بازارهای کشورمان می‌گذرد و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود؛ اما جالب است بدانید از زمان معرفی این گوشی در کره جنوبی در ماه می تا به امروز که این محصول در سرتاسر جهان پراکنده شده است در حدود 10 میلیون نسخه از این اسمارت فون فروخته شده است!

بر اساس اطلاعات منتشر شده در Korea Times، کمپانی ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای اولین بار توانسته است یکی از اسمارت فون های خود را به تعداد 10 میلیون نسخه به فروش برساند و این یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

G3 به‌تنهایی کمک کرد تا فروش کمپانی ال‌جی در نیمه دوم سال به حدود 14.5 میلیون عدد برسد و به همین دلیل این شرکت مجاب شد تا نسخه‌های ارزان‌تر این پرچم‌دار محبوب را نیز روانه بازار کند، نسخه‌هایی همچون G3 S یا در برخی نقاط Beat و به تازگی هم G3 Stylus که نسخه خاصی از این گوشی محسوب می‌شود!

همان‌طور که می‌دانیم این محصول ال‌جی برای اولین بار از صفحه نمایشی با رزولوشن QHD بهره می‌برد؛ اما این محصول تنها دارای این ویژگی خاص نبوده و می‌توان به جرئت آن را یکی از تولیدات برتر در این حوزه دانست. وجود یک دوربین 13 مگا پیکسلی همراه با لیزر جهت فوکوس خودکار، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شود.

LG G3 Review (71)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH