گوگل پیکسل 7a در تست دوربین امتیازی مشابه با پرچمدار اپل و سامسونگ کسب کرد

گوشی هوشمند پیکسل 7a گوگل با برچسب قیمتی 500 دلاری در ارزیابی‌های دوربین انجام شده توسط تیم DxOMark امتیازاتی مشابه با گوشی‌های آیفون 14 اپل، سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و پیکسل 6 پرو را کسب کرد. این نتیجه حداقل در تست‌های تخصصی DxOMark به‌دست آمده است.

کارشناسان DxOMark در ارزیابی گوگل پیکسل 7a امتیاز 133 را برای دوربین این گوشی در نظر گرفتند. دستگاه‌های فوق نیز دقیقا امتیازات مشابهی را کسب کرده‌اند؛ با این تفاوت که پیکسل 6 پرو رکورد 134 امتیازی را به نام خود ثبت کرد.

برای مقایسه جالب است بدانید که گوشی‌های پیکسل 6a، پیکسل 6 و پیکسل 7 به‌ترتیب امتیازات 122، 126 و 140 را به خود اختصاص داده‌اند.

این موضوع بدان معناست که بر اساس نتایج ارزیابی‌های DxOMark، پیکسل 7a در مقایسه با مدل نسل قبلی خود عکس‌های بهتری را ثبت نموده و کیفیت تصاویر ثبت شده توسط آن به پیکسل 6 پرو برابری می‌کند.

در عین‌حال نبایستی فراموش کرد که پیکسل 6 پرو مجهز به دوربین با ماژول پریسکوپی است؛ در حالی‌که چنین مشخصه‌ای در پیکسل 7a به چشم نمی‌خورد.

با این‌حال گوشی میان‌رده جدید گوگل در تست بزرگنمایی امتیاز 105 را کسب کرده است. از طرفی پیکسل 6 پرو در تست بزرگنمایی، امتیاز 115 را به خود اختصاص داده است؛ موضوعی که تا حدی عجیب‌ به‌نظر می‌رسد.

در هر صورت بر اساس نتایج ارزیابی‌های تیم DxOMark، گوگل پیکسل 7a با اختلاف زیاد دارای بهترین دوربین در محدوده قیمتی خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH