گوگل پیکسل 7a از تست سنجش دوام سربلند بیرون آمد + ویدیو

یک فعال یوتیوبی مشهور با شناسه JerryRigEverything اخیرا تست‌های طاقت‌فرسای سنجش دوام خود را بر روی گوشی میان‌رده جدید گوگل موسوم به پیکسل 7a اجرا نموده است. این گوشی هوشمند در اوایل ماه مه امسال معرفی شد.

یکی از تفاوت‌های کلیدی میان پیکسل 7a با 2 مدل گران‌قیمت‌تر سری پیکسل 7 این است که گوشی جدید با بدنه پلاستیکی روانه بازار می‌شود. با این‌حال دستگاه میان‌رده جدید گوگل در تست دوام، نتایج شگفت‌انگیزی را به ثبت رسانده است.

مجری ویدیو با نام مستعار Zack، فرآیند تست را با کشیدن تیغ روی نمایشگر گوگل پیکسل 7a آغاز می‌کند. اگرچه نمایشگر گوشی با پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود؛ اما در سطح 6 مقیاس سختی موس به آسانی دچار خراشیدگی شده و این خراش‌ها در سطح 7 به‌مراتب عمیق‌تر می‌شوند.

همچنین فریم فلزی گوشی در تست خراش به آسانی دچار خراشیدگی می‌شود. دکمه‌های فلزی تنظیم میزان بلندی صدا و پاور نیز قابل جداسازی هستند. با اجرای تست سنجش مقاومت در برابر شعله آتش، گوشی برای مدت 25 ثانیه در برابر آتش مقاومت نموده اما وضعیت آن به سرعت بهبود پیدا می‌کند.

تست خمیدگی پیکسل 7a مهم‌ترین قسمت قابل مشاهده در ویدیو به‌شمار می‌رود. گوشی حتی پس از وارد شدن فشار زیاد از طرفین نیز کماکان ساختار خود را حفظ کرده و دچار خمیدگی نشد. نکته شگفت‌انگیزتر اینکه گوگل پیکسل 7a دارای بدنه پلاستیکی است. به گفته Zack این بدنه در مقایسه با انواع شیشه‌ای که بر اثر فشار دچار خردشدگی می‌شوند؛ بسیار بهتر است.

بدین‌ترتیب عملکرد گوگل پیکسل 7a در تست دوام نسبت به مدل گران‌قیمت‌تر پیکسل 7 پرو به‌مراتب بهتر است. این در حالیست که اجرای تست دوام روی پیکسل 7 پرو، یکپارچگی کلی این گوشی را به خطر انداخته بود. از طرفی در تست خم کردن، پیکسل 7a حتی از گوشی اخیرا تست شده ایسوس راگ‌فون 7 آلتیمیت نیز برتر ظاهر شد.

از جنبه مشخصات کلیدی، گوگل پیکسل 7a مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه شامل سنسورهای 64 و 13 مگاپیکسلی است. توان پردازشی دستگا از طریق تراشه تنسور G2 تامین شده و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی گوشی نیز از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH