آپدیت امنیتی جدید برای سامسونگ گلکسی S10 لایت منتشر شد

گوشی‌های گلکسی S10 لایت و گلکسی S10 5G سامسونگ تنها مدل‌های خانواده گلکسی S10 هستند که همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم را دریافت می‌کنند؛ چرا که هر 2 دستگاه پس از 3 پرچمدار اصلی سری گلکسی S10 روانه بازار شدند. اخیرا گلکسی S10 لایت به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که نسخه پچ امنیتی نصب شده روی آن‌را به 1 می 2023 ارتقاء می‌دهد.

پچ امنیتی ماه می 2023 برای گلکسی S10 لایت هم‌اکنون در کشور برزیل منتشر شده است؛ اما هنوز مشخص نیست که این آپدیت چه زمانی در دسترس کاربران مقیم سایر کشورها قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه آپدیت امنیتی ماه می در فاصله زمانی بسیار کوتاهی پس از عرضه آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی S10 لایت منتشر شده است؛ لذا این فرآیند احتمالا مدت زیادی زمان نخواهد برد.

با این‌حال زمان دسترسی به به‌روزرسانی جدید در کشورهای مختلف متفاوت بوده و سامسونگ احتمالا با هدف ارائه پچ امنیتی جدیدتر از انتشار نسخه می 2023 در برخی مناطق صرفنظر خواهد کرد. آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای گلکسی S10 لایت فاقد هرگونه ویژگی هیجان‌انگیز است. این آپدیت بسیار ساده بوده و صرفا پچ امنیتی ماه می 2023 را در خود جای داده است. همچنین انتظار می‌رود که به‌روزرسانی‌های آینده برای این گوشی نیز صرفا شامل اصلاحات امنیتی باشند.

گلکسی S10 لایت دیگر واجد شرایط دریافت آپدیت‌های اصلی اندروید و One UI نبوده و One UI 5.1 احتمالا آخرین آپدیتی است که امکانات جدیدی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ برای کدام گوشی ها منتشر می‌شود؟ + فهرست کامل

کاربران گلکسی S10 لایت با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند از دسترسی گوشی خود به آپدیت جدید مطلع شوند. همچنین کاربران در صورت تمایل به ارتقاء دستی گوشی با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH