فروش اقساطی پیکاپ T8 کرمان‌ موتور آغاز شد + شرایط این طرح و جزییات

کمپانی کرمان موتور اخیرا اعلام کرد که قصد دارد فروش اقساطی یکی از محصولات خود را آغاز کند! اکنون این طرح از دیروز یعنی 30 اردیبهشت 1402 شروع شده که قرار است در آن پیکاپ T8 کرمان موتور به فروش برسد.

قیمت کارخانه‌ای پیکاپ T8 کرمان موتور معادل یک میلیارد و 650 میلیون تومان بوده که این رقم در بازار آزاد به دو میلیارد تومان می‌رسد!

پس میزان اختلاف قیمت بازار آزاد و کارخانه‌ای آن برابر با 350 میلیون تومان خواهد بود. کرمان موتور اعلام کرد که خریداران باید یک میلیارد تومان از مبلغ این خودرو را به صورت نقدی پرداخت کنند.

همچنین مبلغ 780 میلیون تومان نیز باید در قالب یک چک به حساب شرکت کرمان موتور صادر شده و افراد باید آن را در طی 12 ماه پرداخت کنند. موعد تحویل 90 روزه برای پیکاپ T8 کرمان موتور در نظر گرفته شده و پس از اتمام اقساط، سند خودرو از رهن شرکت کرمان موتور آزاد خواهد شد.

این پیکاپ یکی از خودروهای محبوب ایرانیان است که از موتور 2 لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند! رینگ 18 اینچی از جنس آلومینیوم و دی لایت و اتولایت از جمله قابلیت‌های این خودرو به حساب می‌آیند.

همچنین گیربکس شش‌ سرعته دستی نیز در آن قرار گرفته و با امکاناتی همچون رکاب جانبی، تریم چرمی کابین، سیستم سرگرمی عالی به علاوه نمایشگر و شش بلندگو، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل، آینه‌های برقی خود گرم شونده، چراغ جلو زنون و چراغ عقب LED‌ توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

شرایط خرید پیکاپ قسطی‌ کرمان موتور

همانطوری که در بالا نیز اشاره کردیم، زمان آغاز این طرح از 30 اردیبهشت ماه بوده که متقاضیان می‌توانند تا 13 خرداد ماه 1402 به سایت کرمان موتور شرکت کرده و نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

رنگ‌بندی که برای این پیکاپ در نظر گرفته شده شامل رنگ‌های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری خواهد بود. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که پیکاپ T8 به بیمه بدنه مجهز شده و هزینه آن نیز از اقساط خریداران گرفته می‌شود.

همچنین در بخش مالیات، میزان هزینه‌های بیمه شخص ثالث بر اساس نرخ سال 1402 محاسبه می‌شود و اگر تغییری در آن ایجاد شود، مابه التفاوت مبلغ موردنظر از متقاضیان دریافت خواهد شد. همچنین شما می‌توانید از جدول پایین جزییات این طرح را مشاهده کنید:

جدول فروش اقساطی پیکاپ T8 کرمان‌ موتور

نام خودرو

پیکاپ KMC T8

قیمت مصوب

یک میلیارد و 650 میلیون تومان

پیش پرداخت

یک میلیارد تومان

پرداخت‌های آتی

779 میلیون تومان چک یک ساله

مدل 

1402

وضعیت سند

در رهن

سود انصراف (سالیانه)

———–

سود مشارکت

———–

تاخیر در تحویل خودرو

3 درصد ماهیانه

زمان تحویل خودرو

90 روز کاری

رنگ‌بندی

رنگ‌های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH