یکی از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به‌دنبال همکاری با کانن است

در گذشته شاهد شکل‌گیری همکاری‌های متعددی میان تولیدکنندگان دوربین و شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. بنابراین انتشار اخباری در این رابطه چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

بر اساس اعلام یک منبع اطلاعاتی نسبتا قابل اعتماد با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo، برند معروف تولیدکننده دوربین با نام کانن به‌دنبال شراکت با یک کمپانی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است.

از آنجا که در گذشته شاهد همکاری شرکت‌های اوپو و وان‌پلاس با Hasselblad، ویوو با زایس و شیائومی با لایکا بوده‌ایم؛ لذا شرکت‌های اپل، سامسونگ، هواوی، ایسوس، گوگل، ریلمی، آنر، سونی و موتورولا از جمله نامزدهای بالقوه برای همکاری با کانن به‌شمار می‌روند.

با این‌حال اپل، سامسونگ و گوگل از آن دست شرکت‌هایی نیستند که خواهان همکاری‌هایی به این شکل باشند. از سوی دیگر سونی نیز واحد توسعه دوربین اختصاصی خود را در اختیار دارد. بنابراین احتمالا با اطمینان می‌توان نام این شرکت‌ها را از فهرست نامزدها خط زد.

با توجه به اینکه Digital Chat Station در چین اقامت دارد و شایعات احتمالا از این کشور مخابره شده‌اند؛ لذا شریک آینده کانن احتمالا یک شرکت چینی مانند ریلمی، آنر یا هواوی خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات بیش‌تری در این رابطه در دست نبوده و صرفا می‌توان بر حدس و گمان تکیه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH