تا آغاز 2015 خبری از ساخت آیپد بزرگ نخواهد بود

ipad

دوستداران اپل برای روبرو شدن با نسخه بزرگ‌تر تبلت محبوب این شرکت باید زمان بیشتری را به‌ انتظار بنشینند زیرا به نظر می‌رسد که تا آغاز 2015 خبری از ساخت آیپد بزرگ نخواهد بود.

شرکت اپل آب پاکی را بر روی دستان تمامی مفسرین و علاقه‌مندان ریخت و درباره تبلت بزرگ و 12.9 اینچی خود اعلام کرد که این کمپانی تا آغاز سال 2015 میلادی هیچ برنامه‌ای برای شروع این پروژه ندارد و این به این معنی است که حتی مراحل پیش ساخت این تبلت نیز در سال جاری میلادی شروع نخواهند شد.

البته بر اساس گزارش منتشرشده توسط خبرگزاری معتبر بلومبرگ، تأمین‌کنندگان قطعات سخت‌افزاری که با اپل شراکت دارند در وضعیت آماده‌باش به ‌سر می‌برند تا با آغاز سال نو میلادی برای تامین قطعت سخت‌افزاری موردنیاز برای این پروژه اپل اقدام نمایند و این امر به این معنا خواهد بود که به‌احتمال فراوان اپل قصد دارد تا در سه ماه نخست سال 2015، پروژه تبلت 12.9 اینچی خود را عملیاتی کند و بتواند در آمار مالی سه ماه دوم خود، تاثیرات فروش قطعی این محصول را مشاهده نماید.

بنا به گزارش منتشرشده در خبرگزاری بلومبرگ، اپل از شروع سال 2014 برای مذاکره با تامین کنندگان سخت‌افزاری اقدام کرده است و تمامی نیروها و منابع موردنیاز برای سخت این پروژه را در اختیار گرفته است تا بتواند بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود و درست با آغاز سال جدید میلادی، پروژه ویژه خود را کلید بزند.

ساخته‌شدن یک آیپد بزرگ‌تر از موارد فعلی موجود در بازار، برای مدت‌زمان زیادی به یکی از شایعات اصلی پیرامون اپل تبدیل شده است و پس از شایعات بسیار زیاد درباره آیفون 6، شاید بتوان آیپد 12.9 اینچی اپل را محبوب‌ترین محصول برای بازار داغ شایعه‌ها به‌حساب آورد. البته پیش‌ازاین انتظار می‌رفت که تا قبل از پایان سال 2014 میلادی با عرضه این محصول روبرو شویم ولی این گزارش نشان از این دارد که اپل سال جاری را به آیفون 6 اختصاص داده است و احتمالا مسئولان این شرکت می‌خواهند در سال آینده میلادی نیز یک برگ برنده ویژه و یک محصول قدرتمند برای تکان دادن به بازار در اختیار داشته باشند.

در این میان به نظر می‌رسد که تمرکز بیشتر از حد رسانه‌ای بر روی آیفون 6 نیز به‌زودی فروکش کند زیرا بر اساس منابع مختلف، تاریخ 9 سپتامبر برای رونمایی از مرموزترین محصول تاریخ سری آیفون تعیین‌ شده است که البته این تاریخ هنوز به‌طور رسمی توسط اپل به تائید نرسیده است. آیفون و آیپد بیش از دوسوم کل درآمد اپل را تامین می‌کنند ولی در چند ماه اخیر، میزان درخواست برای آیپد کاهش یافته است و شاید عرضه یک آیپد بزرگ‌تر بتواند این روند را تغییر بدهد و اپل را به روزهای اوج خود در بازار تبلت بازگرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH