از این پس کاربران ios با کمک Hyperlapseمی‌توانند ویدیو‌های تایم‌لپس بگیرند!

احتمالا شما نیز ویدیو‌های تایم لپس را مشاiده کرده‌اید و در پیش خود گفته‌اید که چنین فیلم‌هایی را فقط با دوربین‌های حرفه‌ای می‌توان ثبت کرد، اما شما نیز می‌توانید. پیش‌تر در آی‌تی‌رسان اپلیکیشنی را برای ثبت ویدیو‌های تایم لپس در سیستم عامل اندروید معرفی کرده بودیم که امروز نیز قصد داریم این نوید را به کاربران سیستم عامل ios بدهیم که از پس این افراد نیز با کمک اپلیکیشن جدید اینستاگرام با نام Hyperlapse می‌توانند به ثبت ویدیو‌های تایم لپس بپردازند.

hyperlapse-h12

ویدیو تایم لپس به ویدیو‌هایی گفته می‌شود که در آن یک فرآیند طولانی، در مدتی کوتاه به نمایش گذاشته می‌شود. برای مثال شکوفه دادن یک گل را می‌توان در یک ویدیو یک دقیقه‌ای نمایش داد.

اپلیکیشن Hyperlapse به‌صورت رایگان در دسترس کاربران ios قرار می‌گیرد و نیازی به ایجاد حساب کاربری و… ندارد، فقط کافی است کاربر دکمه ضبط ویدیو را لمس کند. یکی از مزیت‌های Hyperlapse این است که اپلیکیشن بدون نیاز به پایه نگه‌دارنده قادر است به ضبط ویدیو بپردازد و کاربران حتی می‌توانند در حال قدم زدن ویدیویی را ضبط کنند.

چنین ویژگی‌ای را اپل برای آخرین نسخه از سیستم عامل خود قرار داده است که اپلیکیشن Hyperlapse برتری‌های نسبت به آن دارد. یکی از این برتری‌ها به سرعت پخش ویدیو مربوط می‌شود که کاربر قادر است آن را بین 1x تا 12x تنظیم کند.

هنوز هیچ خبری از اینستاگرام درباره معرفی این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز‌فون شنیده نشده است.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را برای سیستم عامل ios از itunes دریافت کنید.


منبع: phonearena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH