کاری که سامسونگ و اپل انجام نمی‌دهند؛ رندر افشا شده از شیائومی 14 پرو چه حقیقتی را فاش می‌کند؟

یکی از افشاگران مشهور حوزه صنعت که در شبکه‌های اجتماعی توییتر و Weibo با نام مستعار Ice Universe شناخته می‌شود؛ تصاویری از گوشی پرچمدار آینده شیائومی موسوم به شیائومی 14 پرو را منتشر کرده است. این تصاویر نشان‌دهنده یک گوشی هوشمند با نمایشگر خمیده و فریم با حداقل ضخامت ممکن هستند.

فرد افشاگر با ثبت امضاء خود روی یکی از تصاویر ادعا کرد که شیائومی قادر به انجام کاری است که سامسونگ در اجرای آن ناتوان بوده است. همچنین وی در توضیح در مورد یک تصویر دیگر اعلام کرد که در زمینه رقابت طراحی با اپل، کمپانی شیائومی به تدریج جایگزین سامسونگ خواهد شد. ضخامت چانه پایینی گوشی‌های هوشمند سامسونگ از زمان عرضه گلکسی نوت 10 تا گلکسی S23 اولترا کاهش پیدا نکرده است.

همچنین این افشاگر می‌افزاید که در 6 ماهه دوم سال 2023 تعداد زیادی گوشی‌ هوشمند با حواشی باریک‌تر از 1.6 میلی‌متر در اطراف نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس، شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و احتمالا برخی تولیدات ریلمی اشاره کرد. ظاهرا کاربران نبایستی منتظر ارائه چنین محصولاتی از جانب سامسونگ باشند.

شیائومی 14 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و احتمالا از سیستم دوربین مشابه با شیائومی 13 اولترا بهره خواهد برد. این گوشی در اواخر فصل پاییز یا اوایل زمستان به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین انتشار رندرهای مربوط به آن در مقطع کنونی به شکلی غیرعادی زودهنگام به‌نظر می‌رسد.

 گوشی شیائومی چی بخریم؟ معرفی بهترین مدل‌ها با قیمت مناسب
لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

با این‌حال Ice Universe یک افشاگر قابل اعتماد به‌شمار رفته و پیش از این برای نخستین بار پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی مختلف سامسونگ صحبت کرد.

 

اسکرول به بالا
TCH