دیدگاه: بزرگ‌ترین مشکل تاکسی‌های اینترنتی چیست؟

دیدگاه بخش جدیدی در آی‌تی‌رسان است که در واقع یک کار تحقیقاتی و به نوعی گزارشی مردمی به شمار می‌رود و در آن سعی می‌شود تا با نگاهی بی‌طرف، از افراد مختلف جامعه در رابطه با یک سرویس یا موضوعی که شاید دغدغه اصلی آن‌هاست، سوالاتی پرسیده شود.

سعی می‌کنیم هر هفته یک ویدئو در این بخش ساخته و سوالاتی ساده و مهم را از مردم بپرسیم. در بخش دیدگاه گاهی سری به مشکلات جامعه می‌زنیم تا شاید بتوانیم صدای مردم را به گوش مسئولین برسانیم. بالاخره آن‌ها باید بدانند که تصمیمات ساده و سریع‌شان، تا چه اندازه روی مردم تاثیر می‌گذارد یا اصلا خواسته آن‌ها هم هست یا نه!

گاهی اوقات هم به سراغ استارتاپ‌ها و سرویس‌های روزمره‌ای می‌رویم که این‌ روزها مردم ما در حال استفاده از آن هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: درآمد کار در اسنپ و تپسی چقدر است؟

هفته پیش و در اولین قسمت دیدگاه، در رابطه با لوازم خانگی ایرانی و خارجی از مردم سوالاتی پرسیدیم که پیشنهاد می‌کنم این ویدئو جذاب را حتما ببینید.

امروز و در دومین قسمت دیدگاه، به سراغ تاکسی‌های اینترنتی رفته‌ایم تا ببینیم که از نظر مردم، بزرگ‌ترین مشکل تاکسی‌های اینترنتی چیست یا اصلا بین این سرویس‌های نوظهور و آژانس‌های قدیمی یا حتی ماشین دربستی، کدام را انتخاب می‌دهند؟

6 در مورد “دیدگاه: بزرگ‌ترین مشکل تاکسی‌های اینترنتی چیست؟”

  1. این آمار مال کی هست من الان راننده تپسی هستم تو شهر تبریز سال ۱۴۰۲ تقریبا هر روز ۵ ساعت کار میکنم ساعت خنک روز از ساعت ۲۰ الی ۱ میانگین درآمد ۴۰۰_۵۰۰ هزارتومان تومان هست تقریباً واسه هر ساعت میانگین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اونم جدی نه خیلی استراحت میکنم و سفرهای خواصی رو انتخاب میکنم نه همشو اگر کسی روزانه جدی کار کنه و گاز هم داشته باشه روزانه حتماً ۱ میلیون درآمد داره یعنی ماهانه ۳۰ میلیون اونم بعد کسر هزینه کمیسیون و سوخت درآمدش واسه کسی که شغل اصلی رانندگی و انتخاب کنه درسته گرونه ولی میشه گفت خوبه

  2. کاش با راننده ها هم صحبت می کردید و نظر شون رو در مورد سیستم اسنپ و مسافرا رو هم می پرسیدید

    1
    2
    1. مجتبی مسکینی

      قبلا محتوای متنی در این مورد نوشتیم
      برای ویدئو تو برنامه‌مون همچین چیزی هست اما راننده‌ها خیلی راحت در دسترس نیستن که این کار رو سخت‌تر می‌کنه و زمان‌بره

  3. یکی از بهترین ثمره های فناوری همین اسنپ هست و با اینکه جدیدن خیلی گرون شده ولی باز شرف داره به تاکسیهای زرد و بدقواره شهری !

    1
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH