آیفون 16 پرو مکس بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ در میان آیفون‌ها را خواهد داشت؛ آیفون بچه غول تولید می‌کند؟

مارک گورمن؛ روزنامه‌نگار و خبرنگار نشریه بلومبرگ، اطلاعات اخیرا لو رفته در فضای اینترنت را مورد تائید قرار داده و مدعی شده که هر یک از گوشی‌های سری آیفون 16 اپل از نمایشگرهایی با اندازه اختصاصی استفاده خواهند کرد.

به بیان دقیق‌تر، آیفون 16 پرو احتمالا در عوض نمایشگر 6.1 اینچی معمول از یک پنل 6.3 اینچی استفاده خواهد کرد. همچنین اندازه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس نیز افزایش یافته و از 6.7 به 6.9 اینچ خواهد رسید. این اقدام به نوعی موجب می‌شود تا مدل‌های پرو آیفون با ابعاد چشمگیرتر خود نسبت به سایر رقبا در بازار متمایز شوند.

همچنین به‌کارگیری نمایشگر 6.3 اینچی در آیفون 16 پرو موجب افزایش جذابیت این گوشی برای آن‌دسته از کاربرانی می‌شود که نمایشگر 6.1 اینچی را کوچک قلمداد نموده و نمایشگر 6.7 اینچی آیفون پرو مکس را بیش از اندازه بزرگ می‌دانند.

با توجه به اینکه یک افشاگر مشهور با نام مینگ چی‌کو نیز به افزایش اندازه نمایشگر در مدل‌های آینده آیفون پرو اشاره نموده است؛ لذا پیرامون اعمال چنین تغییراتی در گوشی‌های آیفون دیگر هیچ تردید خاصی وجود ندارد. از طرفی تا موعد عرضه سری آیفون 16 به بازار کماکان بیش از یک سال دیگر زمان باقی مانده است و در این مدت همه چیز می‌تواند دستخوش تغییر و تحول شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH