تصویر زمینه رسمی گلکسی نوت 4 منتشر شد! (همراه لینک دانلود)

زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت 4 نمانده است و هر روز اطلاعات جدید و کاملتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند. اما اطلاعاتی که امروز به آن‌ها دست یافتیم کمی عجیب هستند. با وجود این که این گوشی هنوز معرفی نشده، امروز تصویر زمینه گلکسی نوت 4 در فضای ایترنت پخش شد. این تصویر با رزولویشن QHD است که برای صفحه نمایش فبلت طراحی شده است (احتمالا صفحه نمایش این گوشی چنین رزولویشنی خواهد داشت).

galaxy-note-4

یکی از اسمارت فون‌هایی که ما هفته بعد چشم انتظارش خواهیم بود، گلکسی نوت 4 است که طبق گفته سامسونگ در 3 سپتامیر همزمان با 12 شهریور در نمایشگاه برلین معرفی خواهد شد. چندی پیش این کمپانی تیزر‌های تبلیغاتی گلکسی نت 4 را نیز منتشر کرده بود. همانند سایر برادران، این گوشی نیز از قلم مخصوص خود بهره خواهد برد، زیرا که سامسونگ در این تیزر‌های تبلیغاتی به طور مفصل اهمیت این قلم را شرح داده است.

حدود 6 روز دیگر این گوشی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد، پس بهتر است برای اطلاع از مشخصات اصلی این گوشی تا زمان معرفی صبر کنیم.

این تصویر رنگارنگ که 2560 در 2560 مگاپیکسل است اکنون برای استفاده سایر کاربران نیز قابل دسترسی است و شما نیز می‌توانید آن را به‌صورت مستقیم از لینک زیر دانلود کنید.

والپیپر رسمی گلکسی نوت 4 (حجم فایل: 11 مگابایت)


منبع: gsmarena

4 در مورد “تصویر زمینه رسمی گلکسی نوت 4 منتشر شد! (همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH