فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان محل خودنمایی آیفون‌های اپل است!

علیرغم این واقعیت که بازار گوشی‌های هوشمند به‌طور کلی سیری نزولی را در پیش گرفته است؛ اما فروش گوشی‌های گران‌قیمت بازار کماکان در حال افزایش است. بر اساس گزارش موسسه Canalys، فروش گوشی‌های هوشمند با برچسب قیمتی 500 دلاری در 3 ماهه نخست سال 2023 رشد 4.7 درصدی را تجربه کرده است.

این در حالیست که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به‌طور کلی با افت 13.3 درصدی مواجه شده است. در نتیجه دستگاه‌های پریمیوم 31 درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند. به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر این گوشی‌ها پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار به‌شمار می‌روند.

اپل این بخش از بازار را تحت سیطره خود قرار داده است. در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند با قیمت‌گذاری 500 دلار و گران‌تر، رتبه‌های اول تا چهارم توسط آیفون‌های اپل تصاحب شده و آیفون 14 پرو مکس جایگاه نخست را در اختیار دارد.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S23 اولترا، آیفون 14 پلاس، گلکسی S23 و آیفون 12 به‌ترتیب رتبه‌های پنجم تا هشتم را در اختیار دارند. همچنین نام آیفون SE نیز در این فهرست به چشم می‌خورد. در این میان شیائومی 13 و هواوی میت 50 تنها دستگاه‌های موجود در فهرست هستند که توسط شرکت‌های ثالث تولید و روانه بازار می‌شوند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH