آپدیت جدید گوشی سامسونگ گلکسی F22 منتشر شد

جدیدترین پچ امنیتی سیستم‌عامل اندروید تاکنون برای تعداد زیادی از دستگاه‌های گلکسی سامسونگ منتشر شده است؛ اما برخی دستگاه‌های تولیدی برند کره‌ای تا این اندازه خوش‌شانس نیستند. در واقع قیمت‌گذاری و دسترسی محدود به این محصولات موجب می‌شود تا انتشار به‌روزرسانی برای آنها جزو اولویت‌های سامسونگ قلمداد نشود. با این‌حال دستگاه‌های مورد اشاره نیز به حال خود رها نمی‌شوند.

سامسونگ گلکسی F22 نمونه‌ای از این دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود. اکنون این گوشی هوشمند از یک به‌روزرسانی امنیتی جدیدتر (البته نه آخرین نسخه) بهره‌مند شده است. به‌روزرسانی امنیتی ماه آوریل 2023 هم‌اکنون در دسترس کاربران گلکسی F22 در کشور هندوستان قرار گرفته است.

این به‌روزرسانی دارای فریم‌ور با شماره ورژن E225FXXS6DEW1 بوده و در عین‌حال از ویژگی‌های جدیدی نظیر Image Clipper بی‌بهره است. این ابزار احتمالا هیچ‌گاه برای گلکسی F22 ارائه نخواهد شد. در واقع به‌روزرسانی جدید یک پچ امنیتی معمولی به‌شمار رفته و اصلاحات مربوط به ماه آوریل و نه مه 2023 را در خود جای داده است. به‌ عبارت دیگر این به‌روزرسانی صرفا به ارتقاء سطح امنیت گوشی کمک خواهد کرد.

ماه گذشته سامسونگ اعلام کرد که پچ امنیتی ماه آوریل 2023 امکان اصلاح 66 نقص امنیتی کشف شده در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را فراهم می‌کند. با این‌حال تمامی این خطاها بر عملکرد گلکسی F22 تاثیرگذار نیستند. تعدادی از این حفره‌های آسیب‌پذیری با سیستم‌عامل اندروید مرتبط بوده و برخی دیگر به گوشی‌های خاص، تبلت‌ها، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای سامسونگ مربوط می‌شوند.

کاربران گلکسی F22 در هندوستان هر لحظه بایستی منتظر مشاهده اعلان آپدیت روی گوشی خود باشند. همچنین این افراد با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل به اجرای دستی به‌روزرسانی با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود کنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH