شیائومی بر روی تولید یک گوشی تاشو جدید کار می‌کند + تصویر

اخیرا پیرامون یک دستگاه جدید شیائومی که تنها با نام N7 شناخته می‌شود؛ شایعاتی در فضای وب منتشر شده است. بر اساس شنیده‌ها این دستگاه عضوی از سری جدید تولیدات شیائومی به‌شمار می‌رود. یک گزارش اخیرا منتشر شده به شماره مدل گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو اشاره نموده است. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در اواخر سال 2023 در بازار چین عرضه شوند.

به‌علاوه یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo به وجود یک مدل کاملا جدید اشاره‌ کرد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا N7 می‌تواند یک گوشی تاشو جدید از برند شیائومی باشد؟

اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو به‌ترتیب با شماره مدل‌های 23127PN0CC و 23116PN5BC در بازار چین عرضه می‌شوند. همچنین این دستگاه‌ها در بازارهای جهانی با شماره مدل‌های 23127PN0CG و 23116PN5BG شناخته می‌شوند. نکته جالب توجه اینکه اسامی مدل کوتاه شده این گوشی‌ها یعنی N3 و N2 به‌ترتیب نشان‌دهنده شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو هستند.

از سوی دیگر گوشی آینده کمپانی با نام شیائومی 14 اولترا احتمالا از اسم مدل N1 استفاده خواهد کرد. کلیه این دستگاه‌ها احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بوده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها احتمالا در ماه نوامبر امسال معرفی خواهند شد.

با این‌حال یک تصویر اسکرین‌شات به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر، دستگاه اسرارآمیز دیگری با شماره مدل کوتاه شده N7 را نمایش می‌دهد. این دستگاه احتمالا یک مدل کاملا جدید به‌شمار می‌رود؛ چرا که هیچ‌کدام از محصولات پیشین شیائومی با آن ارتباط ندارد.

برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که شیائومی با عرضه مدل N7 احتمالا به بازار گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل وارد خواهد شد. این دستگاه احتمالا شیائومی میکس فلیپ نامگذاری خواهد شد؛ با این‌حال به منظور تائید هویت دستگاه اسرارآمیز N7 کماکان توصیه می‌شود که تا زمان انتشار گزارش‌های تکمیلی منتظر بمانید.

از سوی دیگر یک افشاگر مشهور حوزه صنعت با شناسه Ice Universe مدعی شده که شیائومی 14 اولترا احتمالا در مقایسه با مدل نسل قبلی خود یعنی شیائومی 13 اولترا زودتر به بازار عرضه خواهد شد. شیائومی 13 اولترا در آوریل سال گذشته معرفی شد. این موضوع نشان می‌دهد که شیائومی 14 اولترا احتمالا در 3 ماهه نخست سال 2024 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH